Gjest vg-nett Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 spesielt ikke for barn under 5 år http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=537843 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbris Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Leser at det heller ikke anbefales å ha pinnsvin som kjæledyr når man har barn under 5 år.. -Trodde ikke noen hadde pinnsvin som kjeledyr, jeg ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Igelkotten Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Leser at det heller ikke anbefales å ha pinnsvin som kjæledyr når man har barn under 5 år.. -Trodde ikke noen hadde pinnsvin som kjeledyr, jeg ;o) Jeg slenger meg med og fraråder sterkt hoggorm, frittgående maur og rotter, barkebiller og måker. Har ikke forsket på det, men jeg tør likevel mene at disse er minst like dårlig egnet som pinnsvin ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg slenger meg med og fraråder sterkt hoggorm, frittgående maur og rotter, barkebiller og måker. Har ikke forsket på det, men jeg tør likevel mene at disse er minst like dårlig egnet som pinnsvin ;-) Det samme gjelder flått, igler, flaggemus, spissmus, grevling, oter, gaupe og ulv - ikke bra.. Hvem i granskauen har pinnsvin som kjæledyr!!?? Jeg hadde tre voksne hamstre i mine yngre dager.. så ble de plutselig 13 (!!!) etter litt "kos" - så døde alle bortsett fra faren etter musepest.. Mora spiste ungene, skikkelig ekkelt var det! Aldri mer hamster her i hvert fall.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Igelkotten Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det samme gjelder flått, igler, flaggemus, spissmus, grevling, oter, gaupe og ulv - ikke bra.. Hvem i granskauen har pinnsvin som kjæledyr!!?? Jeg hadde tre voksne hamstre i mine yngre dager.. så ble de plutselig 13 (!!!) etter litt "kos" - så døde alle bortsett fra faren etter musepest.. Mora spiste ungene, skikkelig ekkelt var det! Aldri mer hamster her i hvert fall.. Yuk!!! Nå begynner jeg å helle mot at selv måke eller grevling må være bedre enn hamster ihvertfall....... Har hørt at degus også spiser ungene sine i en del tilfeller.... Jeg er meget happy med kastrert katt jeg tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Igelkotten Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det samme gjelder flått, igler, flaggemus, spissmus, grevling, oter, gaupe og ulv - ikke bra.. Hvem i granskauen har pinnsvin som kjæledyr!!?? Jeg hadde tre voksne hamstre i mine yngre dager.. så ble de plutselig 13 (!!!) etter litt "kos" - så døde alle bortsett fra faren etter musepest.. Mora spiste ungene, skikkelig ekkelt var det! Aldri mer hamster her i hvert fall.. Hehe - flått - den var bra.... *latter* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg slenger meg med og fraråder sterkt hoggorm, frittgående maur og rotter, barkebiller og måker. Har ikke forsket på det, men jeg tør likevel mene at disse er minst like dårlig egnet som pinnsvin ;-) Du kan begrense frittgåenheten til maurene ved å ha de i en slik en: http://obxlander.com/AntWorks-White-lg.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Leser at det heller ikke anbefales å ha pinnsvin som kjæledyr når man har barn under 5 år.. -Trodde ikke noen hadde pinnsvin som kjeledyr, jeg ;o) ''Trodde ikke noen hadde pinnsvin som kjeledyr, jeg ;o)'' Men var det ikke i Jule på Månetoppen at nissejenta hadde en kjelegris, da? Som bodde i en liten kjel:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Yuk!!! Nå begynner jeg å helle mot at selv måke eller grevling må være bedre enn hamster ihvertfall....... Har hørt at degus også spiser ungene sine i en del tilfeller.... Jeg er meget happy med kastrert katt jeg tror jeg. Selv klarer jeg meg fint med "gubbedyret" jeg har hjemme.. Renslig er han og, og trenger ikke lufting (Bare i svært sjeldne tilfeller som i julebordsesongen og etter en sommerfest kanskje..) ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hmm...Jeg har vokst opp med kyllinger, hamster og pinnsvin.. Jeg har ikke tatt noen skade av det.. Vi fanget villmus, og hadde de også i bur...Husker jeg ble bitt engang..utrolig at jeg lever... Mine unger får ikke hamster før de kan ta mesteparten av ansvaret selv. Og da må de være over 5år.. Men så har de både hunder, katter og akvarium. Så det holder vel en stund! Høns skal vi ha etterhvert,det er så koslig! Geit har vi hatt, kjempe søt! Unger har godt av å vokse opp med dyr :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.