Gå til innhold

Hamster som kjæledyr, ikke bra ....

Gjest vg-nett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leser at det heller ikke anbefales å ha pinnsvin som kjæledyr når man har barn under 5 år.. -Trodde ikke noen hadde pinnsvin som kjeledyr, jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Igelkotten

Leser at det heller ikke anbefales å ha pinnsvin som kjæledyr når man har barn under 5 år.. -Trodde ikke noen hadde pinnsvin som kjeledyr, jeg ;o)

Jeg slenger meg med og fraråder sterkt hoggorm, frittgående maur og rotter, barkebiller og måker. Har ikke forsket på det, men jeg tør likevel mene at disse er minst like dårlig egnet som pinnsvin ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med og fraråder sterkt hoggorm, frittgående maur og rotter, barkebiller og måker. Har ikke forsket på det, men jeg tør likevel mene at disse er minst like dårlig egnet som pinnsvin ;-)

Det samme gjelder flått, igler, flaggemus, spissmus, grevling, oter, gaupe og ulv - ikke bra.. :) Hvem i granskauen har pinnsvin som kjæledyr!!??

Jeg hadde tre voksne hamstre i mine yngre dager.. så ble de plutselig 13 (!!!) etter litt "kos" - så døde alle bortsett fra faren etter musepest.. Mora spiste ungene, skikkelig ekkelt var det! Aldri mer hamster her i hvert fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Igelkotten

Det samme gjelder flått, igler, flaggemus, spissmus, grevling, oter, gaupe og ulv - ikke bra.. :) Hvem i granskauen har pinnsvin som kjæledyr!!??

Jeg hadde tre voksne hamstre i mine yngre dager.. så ble de plutselig 13 (!!!) etter litt "kos" - så døde alle bortsett fra faren etter musepest.. Mora spiste ungene, skikkelig ekkelt var det! Aldri mer hamster her i hvert fall..

Yuk!!! Nå begynner jeg å helle mot at selv måke eller grevling må være bedre enn hamster ihvertfall.......

Har hørt at degus også spiser ungene sine i en del tilfeller....

Jeg er meget happy med kastrert katt jeg tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Igelkotten

Hehe - flått - den var bra.... *latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Trodde ikke noen hadde pinnsvin som kjeledyr, jeg ;o)''

Men var det ikke i Jule på Månetoppen at nissejenta hadde en kjelegris, da? Som bodde i en liten kjel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yuk!!! Nå begynner jeg å helle mot at selv måke eller grevling må være bedre enn hamster ihvertfall.......

Har hørt at degus også spiser ungene sine i en del tilfeller....

Jeg er meget happy med kastrert katt jeg tror jeg.

Selv klarer jeg meg fint med "gubbedyret" jeg har hjemme.. :) Renslig er han og, og trenger ikke lufting (Bare i svært sjeldne tilfeller som i julebordsesongen og etter en sommerfest kanskje..) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Jeg har vokst opp med kyllinger, hamster og pinnsvin..

Jeg har ikke tatt noen skade av det..

Vi fanget villmus, og hadde de også i bur...Husker jeg ble bitt engang..utrolig at jeg lever...

Mine unger får ikke hamster før de kan ta mesteparten av ansvaret selv. Og da må de være over 5år..

Men så har de både hunder, katter og akvarium. Så det holder vel en stund! Høns skal vi ha etterhvert,det er så koslig!

Geit har vi hatt, kjempe søt!

Unger har godt av å vokse opp med dyr :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...