Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av Jølsen`s innlegg.

Jeg leser Drageløperen nå. Hadde hørt at den skulle være bra og ja det er den. Den er veldig veldig bra.

Kan anbefales på det varmeste for de som enda ikke har lest den.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

9

• Dorthe

7

• morsan

2

• elskeråværegift

2

Gjest mandolina
Skrevet

Ja, det er god bok, men den neste boken som Khaled Hosseini har skrevet heter "Tusen strålende soler" og er mye bedre.

Gled deg til mer god lesning.

Hilsen

Skrevet

Ja, det er god bok, men den neste boken som Khaled Hosseini har skrevet heter "Tusen strålende soler" og er mye bedre.

Hilsen

Den skal jeg kjøpe:-)

Skrevet

"Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" av Jan Wiese.

Skrevet

Drageløperen er bra, men jeg ble skuffet av slutten. Hadde håpet at Hassan skulle være i live og at de ble gjenforent. Men men, kan ikke få alt her i verden!

Skrevet

Hilsen

Tusen strålende soler er enda bedre enn Drageløperen ja, enig med deg i det.

Skrevet

Drageløperen er bra, men jeg ble skuffet av slutten. Hadde håpet at Hassan skulle være i live og at de ble gjenforent. Men men, kan ikke få alt her i verden!

Du kan jo ikke oute slutten...

Skrevet

Ops!

Denne gangen var det faktisk ikke meningen heller.

Gjest mandolina
Skrevet

Den skal jeg kjøpe:-)

Den var på tilbud i bokhandelen Notabene til 99 kr for innbundet bok.

Hilsen

Skrevet

Hvis de liker den type genre, har jeg et par forslag til deg:

Mustafa Can - Tett inntil dagene

Yasminda Khadra (Mohamed Moulessehoul) - Svalene i Kabul

Yasminda Khadra (Mohamed Moulessehoul) - Etter attentatet

Gjest liker jeg
Skrevet

Niall Williams, Kjærlighetens alfabet. Helt nydelig.

Gulldronning. Perledronning. Magaret Skjelbred.

Begge helt nydelige bøker. Spesielt for den som er glad i et godt språk og gode stemninger. Alle burde gi disse to bøkene en sjanse. De er ikke så tykke heller, hvis det er et problem.

Skrevet

"Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" av Jan Wiese.

Det er mange bøker jeg skulle ha lest , men problemet mitt er at jeg holder på med 3 serier samtidig også og de tar jo aldri slutt. Tidligere var det 5 serier, så litt bedre tid nå og jeg har noen bøker som venter på meg.

Hva handler den boka om da? Det er ikke krim vel?

Skrevet

Hadde du regnet med noe annet fra den kanten?

Skrevet

Ja jeg også håpet det. Det er så trist at han ikke lever. Håpet så veldig at Amir skulle rekke å si unnskyld. Fikk vite i går kveld at han ikke levde og nå har Amir dratt til Afganistan for å finne sønnen hans. Det er så langt jeg har kommet og du må ikke fortelle meg mer nå:-)

Skrevet

Ja jeg også håpet det. Det er så trist at han ikke lever. Håpet så veldig at Amir skulle rekke å si unnskyld. Fikk vite i går kveld at han ikke levde og nå har Amir dratt til Afganistan for å finne sønnen hans. Det er så langt jeg har kommet og du må ikke fortelle meg mer nå:-)

Ok!

For deg, tusen ganger til!

Skrevet

Hadde du regnet med noe annet fra den kanten?

Herregud, hold kjeft a din suseladd!

Skrevet

Hvis de liker den type genre, har jeg et par forslag til deg:

Mustafa Can - Tett inntil dagene

Yasminda Khadra (Mohamed Moulessehoul) - Svalene i Kabul

Yasminda Khadra (Mohamed Moulessehoul) - Etter attentatet

Tusen takk. Ja, jeg liker den type bøker.

Jeg kan anbefale en for deg også. Tror den heter "der Gud gråter" Jeg skal undersøke det når jeg kommer. Også en veldig bra bok.

Skrevet

Jeg kan anbefale en for deg også. Tror den heter "der Gud gråter" Jeg skal undersøke det når jeg kommer. Også en veldig bra bok.

Jeg har allerede lest den. Den er veldig bra! Men "Tett inntil dagene - fortellingen om min mor" er veldig bra også. Beskriver både landskap og folk så billedlig at du føler du er der. Og det ser virkelig slik ut også.

Skrevet

Når jeg kommer hjem, skulle det stå.

Gjest mandolina
Skrevet

"Der Gud gråter" av Siba Shakib

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...