Gjest Aimabel Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Å være øm der nede tre måneder etterpå, er det vanlig? Legen sa på seksukerskontrollen at det var antageligvis noe vev som ikke er skikkelig grodd. Men det er fortsatt ømt. Kjenner at alt er blitt skikkelig strukket liksom, det kjennes særlig hvis jeg står og går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hva som er vanlig veit jeg ingenting om, men jenta mi er nå 7 mnd, og det er ikke lenge siden all ømhet var borte nei! Eller... Egentlig ikke direkte ømhet, men sårhet liksom... Jeg sydde ikke mange stingene, og max to sting på samme sted. Likevel er jeg forstatt bittelitt sår der et par av stingene satt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tok 1/2 år før vondtene var borte og ting føltes normalt igjen. Når man får det litt på avstand, ser man at det egentlig er utrolig hvor fort kroppen kommer seg tilbake, bare føles ikke sånn når man er midt oppi det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.