Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow, hun slår de aller fleste 20-åringer også når det kommer til kropp. Jeg er redd det er snakk om litt i overkant mye innsats, men det er klart, hvis noen lokket med Hollywoodlønn ville jeg vurdert litt selvpining. Ganske mye, faktisk:)

Skrevet

_Litt_ innsats er jammen meg rette ordet:-)

Bare så synd at når hun snur seg er alt slitet forgjeves....*s*

Skrevet

Huff, den var stygg. Jeg tar det tilbake. Det jeg mente å si var at forfra ser hun nå likevel ut som 44.

Skrevet

Huff, den var stygg. Jeg tar det tilbake. Det jeg mente å si var at forfra ser hun nå likevel ut som 44.

Ja, det gjør hun, men det er mange andre 44-åringer som også ser ut som 44 forfra, men som likevel ser eldre ut enn Nicolette;-)

Skrevet

Ja, det gjør hun, men det er mange andre 44-åringer som også ser ut som 44 forfra, men som likevel ser eldre ut enn Nicolette;-)

Det har du helt rett i:)

Skrevet

Oi, er det sånn jeg kommer til å se ut når jeg er 44? Gleeeeder meg!

;o)

Skrevet

Ser du sånn ut bakfra, så driter jeg _nesten_ i hvordan fronten ser ut.

Skrevet

Sukk.... Skulle ønske jeg hadde ork og lyst til å trene nok til å fåen slik kropp. Det er enda mangemange år til jeg blir 44, så kanskje jeg skal sette igang?

Skrevet

Det var stygt sagt.

Vet det.

Tror ikkje ho er på Dol. :-)

Skrevet

Vet det.

Tror ikkje ho er på Dol. :-)

Og du tror ikke det er dolere som er like tynne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...