Gå til innhold

Får litt vondt altså

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først av Mia som må trekke hele showet sitt. Skikkelig kjipern, men jeg går aldri på sånt, så jeg aner ikke hvorfor dette gikk så fryktelig galt. Men det er kanskje litt risky å bare satse på en person?

http://www.kjendis.no/2008/10/07/549427.html

Så er det Trine Grung. Synes forsåvidt det er greit at vi får litt advarsel når vi begynner med Otto Jespersen tendenser på nettet. Men synes de har gått alt for langt å ta fra henne en programlederjobb, hun er sikkert bare et menneske. En unnskyldning kunne kanskje holdt?

http://www.kjendis.no/2008/10/07/549457.html

Skrevet

Jeg har ikke sansen for Trine Grung, så jeg synes ikke så veldig synd på henne. Hun virker bitter i sine uttalelser om Elin Tvedt, og egentlig skjønner jeg ikke at _hun_ har gjort så mye større ting enn Elin Tvedt men jaja..

Når det gjelder Mia - jeg synes forsåvidt litt synd på henne og ikke minst alle andre som har jobbet med dette showet, men jeg har ikke sansen for Mia heller så derfor synes jeg heller ikke såå synd på henne. Jeg synes hun er vulgær og veldig selvopptatt. Jeg er lei av henne..

Gjest maaaange forestillinger???
Skrevet

Skjønner ikke at et show som kostet 5 millioner å lage, kan være innbringende nok i seg selv jeg :/

Men kjipt for Mia, ja.Hun er jo bare snill da, synes jeg.

Skrevet

Jeg har ikke sansen for Trine Grung, så jeg synes ikke så veldig synd på henne. Hun virker bitter i sine uttalelser om Elin Tvedt, og egentlig skjønner jeg ikke at _hun_ har gjort så mye større ting enn Elin Tvedt men jaja..

Når det gjelder Mia - jeg synes forsåvidt litt synd på henne og ikke minst alle andre som har jobbet med dette showet, men jeg har ikke sansen for Mia heller så derfor synes jeg heller ikke såå synd på henne. Jeg synes hun er vulgær og veldig selvopptatt. Jeg er lei av henne..

Jeg lurer på hva Trine sa om Elin...? Har ikke helt fått det med meg. Var det ikke noe hun hadde skrevet i en blogg?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223406468' post='3980104]

Jeg lurer på hva Trine sa om Elin...? Har ikke helt fått det med meg. Var det ikke noe hun hadde skrevet i en blogg?

Se på linken til trådstarter så står det der :)

Skrevet

Se på linken til trådstarter så står det der :)

Der ja :-)

Jeg synes Trine har 100% rett, hehe! Men enkelte ting er bedre å tenke enn å skrive .-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223406933' post='3980119]

Jeg synes Trine har 100% rett, hehe! Men enkelte ting er bedre å tenke enn å skrive .-)

Og særlig når det gjelder en kollega, kanskje:)

Skrevet

Og særlig når det gjelder en kollega, kanskje:)

Kollega og kollega, fru Blom. Har de jobbet sammen, eller er de kun ansatt i samme kanal?

Sikkert en smule korttenkt og taktløst ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223407906' post='3980144]

Kollega og kollega, fru Blom. Har de jobbet sammen, eller er de kun ansatt i samme kanal?

En kollega er såvidt jeg vet en medarbeider eller yrkesfelle. De jobber i samme kanal, så da er de vel kolleger selv om de ikke jobber i samme program.

Elin Tvedt er det vel uansett ikke smart å hakke på. Hun har begge beina godt inne i de rojale kretser, så da var nok støtteteamet på plass før Grung rakk å blunke;) Ikke lurt.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223406933' post='3980119]

Men hvis du kikker litt på bloggen til fru Grung, så skjønner du fort at her går det ikke akkurat rundt i topplokket med toppfart, for å si det sånn. Jeg regner med at Tvedt-saken var den berømte dråpen som fikk arbeidsgiverens beger til å renne over.

Skrevet

Trine Grung må være dum som et brød. Hun burde tenke litt før hun skriver. Noe sånt som hun babler ut av seg burde hun skjønne skaper problemer. Jeg antar at det ikke er første gangen det kommer noe dumt ut av henne og at dette fikk det til å renne over.

Gjest elin tvedt er dum og deilig
Skrevet

Det Grung skriver treffer jo spikeren på hodet, skjønner godt at de ville sparke henne fra TVNorge når hun kritiserer cashkua deres...

Skrevet

Men hvis du kikker litt på bloggen til fru Grung, så skjønner du fort at her går det ikke akkurat rundt i topplokket med toppfart, for å si det sånn. Jeg regner med at Tvedt-saken var den berømte dråpen som fikk arbeidsgiverens beger til å renne over.

Etter å ha lest to minutter på den nettsiden, får jeg lyst til å fjerne ca. halvparten av selvtilfredsheten hennes og fordele den tynt utover f.eks. tenåringsjenter som trenger den. Det må da være nok til noen hundre tusen...?

Skrevet

Etter å ha lest to minutter på den nettsiden, får jeg lyst til å fjerne ca. halvparten av selvtilfredsheten hennes og fordele den tynt utover f.eks. tenåringsjenter som trenger den. Det må da være nok til noen hundre tusen...?

Hoho, det var jo en kjempeidé! Og ja, jeg skulle tro at det er rikelig til et par-tre årskull. Minst. :o)

Skrevet

Trine Grung må være dum som et brød. Hun burde tenke litt før hun skriver. Noe sånt som hun babler ut av seg burde hun skjønne skaper problemer. Jeg antar at det ikke er første gangen det kommer noe dumt ut av henne og at dette fikk det til å renne over.

Skjer det noen gang at du legger deg om kvelden uten å ha kalt noen dum som et brød, idiot eller andre flatterende ting i løpet av dagen? Jeg synes disse uttrykkene sitter særdeles løst hos deg.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223407906' post='3980144]

''Sikkert en smule korttenkt og taktløst ;o)''

Og veldig illojalt. Man henger ikke ut kolleger på den måten, enten man jobber her eller der.

Skrevet

Skjer det noen gang at du legger deg om kvelden uten å ha kalt noen dum som et brød, idiot eller andre flatterende ting i løpet av dagen? Jeg synes disse uttrykkene sitter særdeles løst hos deg.

Joda, det kan hende, men ikke alltid, noen fortjener det:-)

Men jeg noterer meg at du synes det motsatte om henne:-)

Skrevet

Joda, det kan hende, men ikke alltid, noen fortjener det:-)

Men jeg noterer meg at du synes det motsatte om henne:-)

Jeg tror ikke det er noe i veien med intelligensen hennes, nei. Men poenget er at det blir for enkelt (og for dumt, he he) å hevde at dumhet er motivasjonen for alt mellom himmel og jord.

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe i veien med intelligensen hennes, nei. Men poenget er at det blir for enkelt (og for dumt, he he) å hevde at dumhet er motivasjonen for alt mellom himmel og jord.

Hva kaller du dette da? En intelligent handling? Dette kan ikke gå under ubetenksom en gang.

Skrevet

Hva kaller du dette da? En intelligent handling? Dette kan ikke gå under ubetenksom en gang.

Enten tenkte hun ikke over at det var en kollega hun omtalte, eller så ga hun blaffen i det. Ikke godt å si. Folk er nok ikke så bevisst på at ting de skriver på nettet kan få konsekvenser. Vi hører ofte at ytringsfriheten er helligere enn noe annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...