Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Hvilke støvletter står på ønskelista i høst? Evt. hvilke har du allerede kjøpt? Jeg digger sko og støvletter. :o)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

14

• Lotte :o)

10

• morsan

8

• mrxx

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223412202' post='3980186]

Fikk desverre bare opp forsiden til Vagabond :(

Digger Vagabond! :o)

Åja så rart.. når jeg trykker på linken så får jeg opp selve støvletten. Men hvis du søker på Vinica, så er det støvletten til høyre med snøring bak :)

Skrevet

Pass på rygg og hofter, mora2, du kan få skikkelige plager senere i livet;)

Men de var jo flotte da;)

Skrevet

Pass på rygg og hofter, mora2, du kan få skikkelige plager senere i livet;)

Men de var jo flotte da;)

Hihi, takker :0)

De øverste går jeg mest med en kveld på byen.

De andre går jeg med til hverdags.Men nå må jeg se om jeg kan få fikset de. Jeg går på skruen....Sliter så sinnsykt på hælene jeg..Irriterende....

Gjest Klaudia
Skrevet

Jeg har spikerlegger og har enda ikke funnet noen støvletter som passer meg:-( Ingenting ser dummere ut en legger som bader oppi støvlettene...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223412202' post='3980186]

Fikk desverre bare opp forsiden til Vagabond :(

Digger Vagabond! :o)

Det gjorde jeg også når jeg bare klikket på lenka, men høyreklikk på den og velg "Åpne i egen fane" om du har muligheten til det, da får du opp riktig støvlett.

Jeg er meget overrasket over at den ikke har hel i det hele tatt omtrent! ;o)

Skrevet

Hei,

Dem jeg bruker mest, er fjorårets nyanskaffelse - et par ettersittende men helt enkle og klassiske støvletter fra Gabor i glatt svart skinn. Moderat hæl (5 cm).

Det jeg ønsker meg mest, er et par mørkebrune støvletter som vil gå fin sammen med min nye sjokoladefargede Mulberry-veske:-)

Skrevet

Hei,

Dem jeg bruker mest, er fjorårets nyanskaffelse - et par ettersittende men helt enkle og klassiske støvletter fra Gabor i glatt svart skinn. Moderat hæl (5 cm).

Det jeg ønsker meg mest, er et par mørkebrune støvletter som vil gå fin sammen med min nye sjokoladefargede Mulberry-veske:-)

Hørtes schtilig ut! Legg ut veskelink osv. :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223452914' post='3980418]

Rålekker, morsan! :o)

Tænk ju, tænk ju:-)

Mangler da bare støvletter i mætsjende farge! :-)

Vurderte et øyeblikk på å skaffe veska i sort, men fant ut at jeg ville ha mørkebrun.

De har den jo også i turkis og slikt, men jeg ville uansett ha en mer klassisk og varig stil, og prisen alene gjør jo at det for meg langt fra bør være en døgnflue-moteveske-greie;-)

Skrevet

Jeg kjøpte nye i fjor. Sorte med noe semsket skinn og endel spenner og lav hæl. Litt røffe og veldig behagelige på beina :) Så har jeg skoletter med høy hæl, de er også sorte.

Skrevet

Tænk ju, tænk ju:-)

Mangler da bare støvletter i mætsjende farge! :-)

Vurderte et øyeblikk på å skaffe veska i sort, men fant ut at jeg ville ha mørkebrun.

De har den jo også i turkis og slikt, men jeg ville uansett ha en mer klassisk og varig stil, og prisen alene gjør jo at det for meg langt fra bør være en døgnflue-moteveske-greie;-)

Jepp, enig. Fargen er perfekt, og du må hute deg ut på støvlettjakt! Husk å ha med veska på turen, for det må mætsje årntli! Legg ut link når dagens støvletter er innkjøpt! ;o)

Skrevet

Jeg kjøpte nye i fjor. Sorte med noe semsket skinn og endel spenner og lav hæl. Litt røffe og veldig behagelige på beina :) Så har jeg skoletter med høy hæl, de er også sorte.

Sikkert knalltøft. Finner du en link? *spent*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223453684' post='3980445]

Sikkert knalltøft. Finner du en link? *spent*

http://www.skoringen.no/kollektion/kollektion.asp?PageID=&ShoeKat=20&Brand=-1&ShoeType=Støvletter&ShoeSize=-1&shoeKoen=-1&FirstTimer=1

Mine er ganske like nr to fra venstre, men det var ikke riktig butikk. Husker ikke skobutikken for jeg kjøpte dem i Sverge rett før jul i fjor. Rundt tusenlappen i pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...