Gjest seksårsmor Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Førsteklassingen ønsker å ha "hjemmekino" på bursdagen sin (vi har lerret og prosjektor i loftstuen), så vi tenkte å vise noe morsomt i 10-15 minutter, med litt popcorn til. Hva er morsomt (ikke for barnslig, ikke for voksent..) å vise for en gjeng seksåringer? Har dere noen gode forslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kandetværesånn Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hva med litt av Mr Bean filmen??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er jo veldig morsomt å se seg selv, men det går kanskje ikke å vise frem video-opptak på dette? Du kunne filmet dem mens de gjorde andre ting i selskapet følrst. Snutter med dyr som gjør noe morsomt bruker å være veldig gøy. Ellers er Mr Bean et godt forslag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 det finnes mange gode kortfilmer for barn. Jeg jobber på bibliotek, og vi har endel av disse. anbefaler deg til å gå inn på sidene til norsk filminstitutt og sjekke der. spør evnt på biblioteket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tom & Jerry!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zofuz Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Et par musikkvideoer med Hanna Montana :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tom & Jerry er vel bankers? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg vet ikke om dette kunne være noe, men jeg husker da jeg var liten og vi skulle se på smalfilm på lerret, så var det ekstra morsomt å se filmen i revers. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.