Jølsen Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=516944 Hva faen feiler det folk egentlig? 0 Siter
Spirello Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Tvangshandling? Bare MÅ? Virker ikke helt normalt nei.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Tvangshandling? Bare MÅ? Virker ikke helt normalt nei.. Må ha det. Bare må ha det! Har kanskje lite å drive med på privaten. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Det der må være en psykdom Jeg så samme film på kino tre ganger. Den første gangen var med noen venner, den andre gangen var med jobb og den tredje fordi jeg ikke fikk bestemme hva jeg og to andre skulle se på kino. Ikke noe for meg nei. Det var forresten Den Elizabeth Queen-et eller annet-filmen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Beklager, jeg hadde ikke lest innlegget ditt., og tittelen din sa lite om film. Shit happens 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Beklager, jeg hadde ikke lest innlegget ditt., og tittelen din sa lite om film. Shit happens Ja, det får være måte på altså! :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Problemet er vel først og fremst at dama har ræva filmsmak. The Bodyguard? *hutre* 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Problemet er vel først og fremst at dama har ræva filmsmak. The Bodyguard? *hutre* Hehe, akkurat det samme tenkte jeg:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.