strom Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Noe som vet om det finnes oppbevaringsbokser som passer inn i Benno cd-søyle fra IKEA? Bredde 20 cm, dybde 17 cm.. 0 Siter
plommeblomst Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Jøss, det var lenge siden Er'u her fortsatt? Vet ikke noe om Benno-bokser, dessverre. 0 Siter
strom Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Jøss, det var lenge siden Er'u her fortsatt? Vet ikke noe om Benno-bokser, dessverre. He, he. Ja, du også ser jeg ;o) Leser her inne og skriver noen spørsmål i ny og ne, men skjelden under eget nick... Når det gjelder adopsjon holder jeg med på koreaklubben sitt forum ) Du da? 0 Siter
Gjest signaturina Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Spør IKEA da vel! De har vel oversikt over målpå sine egne bokser vel? 0 Siter
strom Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Spør IKEA da vel! De har vel oversikt over målpå sine egne bokser vel? IKEA sine har jeg jo sett igjennom da, på nettsiden, og ikke funnet noen med samme dybde. Tenkte at noen kanskje hadde funnet bokser et annen sted som passet ;o) 0 Siter
plommeblomst Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 He, he. Ja, du også ser jeg ;o) Leser her inne og skriver noen spørsmål i ny og ne, men skjelden under eget nick... Når det gjelder adopsjon holder jeg med på koreaklubben sitt forum ) Du da? Ja, gammel vane osv.... Leser en del - som jeg har pleid å gjøre, slenger inn et svar i ny og ne uten å engasjere meg for mye. Adopsjonsforumet her er jo bortimot dødt og jeg er heller ikke på andre fora. Syns ikke jeg har tid til så mye, heller 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.