Gå til innhold

Klarer dere å stå opp når klokka ringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"men han slappet av mer psykisk når han visste jeg var der..."

Han min syntes det var så koselig at jeg kom inn og vekket ham sa han, når jeg etterhvert spurte hva som var så vanskelig med å få stått opp.

Kan ikke skjønne det jeg altså, for etterhvert hørtes jeg nok svært lite koselig ut :(

Jeg synes i det hele tatt det er noe dritt og vitner og egoisme og slapphet enkelte slike ting.

Som den utvalgte nå. Han snorker veldig og noen netter kan jeg ligge og sparke borti ham hundre ganger og du kan jo tenke deg for dårlig søvn det blir utav det. Han vet det hjelper å stå opp og pusse nesen, drikke litt vann og ta snorkespray igjen. Men tror du han går opp før jeg ber ham om det da?

Slike ting er ting som er "små detaljer" i samlivet men som erter gråstein på meg. Som sakt så synes jeg det oser av lite hensyn og av egeninteresse og slapphet. Og slikt gjør meg irritert.

Som du sier, dette er egentlig småting i et samliv, men egentlig så er det ikke det heller. Siden dette er ting som skjer hver morgen (eller hver natt med snorkingen hos dere), så tar det veldig stor plass i hverdagen, og søvnmangel/dårlig søvn er virkelig noe som baller på seg... Man blir ikke akkurat blidere og blidere for hver dag som går når man lider av konstant søvnunderskudd...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

4

• mrxx

3

• morsan

3

• laban

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola
Skrevet

Feil fokus! Når jeg legger meg - uansett hva klokka er - så tenker jeg på at jeg skal opp klokka x. Jeg stiller inn hodet på det klokkeslettet jeg skal opp, og da våkner jeg rett før klokka ringer.

Jeg er svært glad i kaffe, og gleder meg til dagens første kaffekopp! :-)

Gjest Viljestyrke og fornuftig tankegang
Skrevet

Som du sier, dette er egentlig småting i et samliv, men egentlig så er det ikke det heller. Siden dette er ting som skjer hver morgen (eller hver natt med snorkingen hos dere), så tar det veldig stor plass i hverdagen, og søvnmangel/dårlig søvn er virkelig noe som baller på seg... Man blir ikke akkurat blidere og blidere for hver dag som går når man lider av konstant søvnunderskudd...

"Man blir ikke akkurat blidere og blidere for hver dag som går når man lider av konstant søvnunderskudd..."

Dette har du helt rett i. Som i natt så har jeg vært våken hundre ganger, og to ganger var jeg så lei at jeg tenkte "nå må vel klokka være fem så jeg kan stå opp", men første gangen var den bare 02.00 og andre gangen var den bare 04.00

I dag har jeg sittet og duppet forand pc på jobben, det er forferdelig slitsomt.

Så jeg var IKKE ei koselig, blid kone i dag morges når han kom ned til sin første kaffekopp kan du si.

Stakkars deg, det ser ut til at du sliter du også :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...