PieLill Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Så flott! ;-) Håper ventetiden blir kort. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Absolutt! Det er bare så ille å vite at de barna som har en mamma som ikke tørr å si imot en dårlig lege, de får så mye dårligere behandling... Helt enig. Det er nesten slik at alle foreldre burde tilbys opptøffingskurs. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Denne saken ble nesten som om ei fjær skulle blitt til fem høns. Synes jeg. Mulig at det virker sånn for andre ja, men for meg er det faktisk 100 høns... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Så flott! ;-) Håper ventetiden blir kort. mvh Jeg håper selvfølgelig på det jeg også, men akkurat nå er jeg bare så glad for at jeg fikk henne inn der! Nå veit jeg at hun får hjelp hvis det finnes... Puster lettet ut nå jeg, og prøver å ikke fly ned postmannen hver morgen;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Helt enig. Det er nesten slik at alle foreldre burde tilbys opptøffingskurs. mvh Det burde man egentlig lære i skolen, synes jeg! Nå for tiden trenger man å vite hvordan man skal snakke for seg nesten samme hva man skal oppnå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg håper selvfølgelig på det jeg også, men akkurat nå er jeg bare så glad for at jeg fikk henne inn der! Nå veit jeg at hun får hjelp hvis det finnes... Puster lettet ut nå jeg, og prøver å ikke fly ned postmannen hver morgen;-) ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.