Snikkersen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ser at denne forestillingen kommer opp i Oslo i februar. Jeg vurderer å ta med min datter på 9,5 år. Hun var med på singin' in the rain m stor suksess. Hva tror dere? Hun er interessert i teater og går på teaterskole 1 gang i uka. Jeg har litt lyst til å bygge opp under denne interessen. Vet dere om noe annet stykke i osloområdet jeg kan ta henne med på? Putti plutti, blåfjell etc er for barnslig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det kommer jo veldig an på barnet. Dette er jo en dramatisk historie, med store pompøse følelsessanger. Og det er jo et mer "voksent plott" enn Singin' in the Rain, og også ganske trist til tider. Ikke så mye humor som Singin'. Men det er jo en fantastisk flott forestilling, da, som jeg anbefaler på det varmeste:-) Min 12 år gamle nevø kjedet vettet av seg på Les Miserables, hvilket jeg ikke er overrasket over i det hele tatt, mens hans tvillingsøster likte den (heller ikke overrasket over det). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zofuz Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 En jente med sans for flotte kostymer, romantisk og spennende historie som elsker teater? Hun vil kose seg stort tror jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 ? Har sikkert skrevet det feil men dere skjønner sikkert. Den går på Det norske teatret. Hva tror dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nå kommer vel snart den med John Travolta og Olivia Newton John. (Husker jo selvsagt ikke hva den heter i farten....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvis hun liker musicaler og blir forberedt på at det er en helt annen historie enn f.eks. Singin' in the rain, hvis hun blir forklart historien litt i forkant - så tror jeg hun kommer til å nyyyyyte det!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Les eller gjenfortell historien for henne på forhånd, så hun henger med, hør på cd og forbered dere godt! Den er jo helt nydelig, så hun kommer sikkert til å kose seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vi hadde med oss tre gutter på 7, 10 og 11 for et par år tilbake, og alle tre koste seg underveis. Minstemann hadde fått plottet og persongalleriet presentert på forhånd, og greide helt fint å følge med på handlingen. Jeg tror at en 9 1/2- åring vil kose seg jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.