Gjest mitt vanlige nick får hvile Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Det føles så ekkelt når jeg tisser, ikke svie, men som om det er noe rart med blæra. Det har vært relativt aktivt sexliv i det siste, opptil flere ganger pr døgn. Lurer på om den stadige hekkinga kan ha påvirket hele systemet der nede. Knulla på meg blæreframfall? Er det noe som heter det? Føles som om jeg må tisse oftere enn normalt. Til info går jeg alltid å tømmer blæra etter sex (selvfølgelig før også). Shit. Skal jeg drikke juice for å bedre formen, eller? 0 Siter
tonie Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Blæreframfall? Så galt er det vel neppe. Du får vel kjøre på med litt Hiprex eller juice eller noe og se det an:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Du kan rett og slett ha ligget med rompa bar, for mye Lever en urinprøve til legen du. En kan lett påføre seg det dersom man tørker seg bakfra og frem når en har vært på do, så om dere har hatt en stor variasjon i sexen deres, så kan basseluskene ha kommet inn feil.... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Å måtte tisse ofte kan være et tegn på at du er gravid, men du bruker sikkert prevensjon? 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Å måtte tisse ofte kan være et tegn på at du er gravid, men du bruker sikkert prevensjon? Det kommer vel gjerne litt senere når fosteret begynner å presse på blæra? 0 Siter
Gjest helsesekretøsen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Du kan rett og slett ha ligget med rompa bar, for mye Lever en urinprøve til legen du. En kan lett påføre seg det dersom man tørker seg bakfra og frem når en har vært på do, så om dere har hatt en stor variasjon i sexen deres, så kan basseluskene ha kommet inn feil.... Hehe, må le av den rumpa bar:o) Jeg jobber som helsesekretær, og vi har ei ung jente som ofte kommer oppom oss, og smeller glasset i luken og sier hver gang: nå har jeg hatt sex igjen med vinduet oppe og rumpa bar:o) Dette sier hun relativt høyt, og det pleier å sitte mange på venterommet! Hun er ei artig skrue... 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, må le av den rumpa bar:o) Jeg jobber som helsesekretær, og vi har ei ung jente som ofte kommer oppom oss, og smeller glasset i luken og sier hver gang: nå har jeg hatt sex igjen med vinduet oppe og rumpa bar:o) Dette sier hun relativt høyt, og det pleier å sitte mange på venterommet! Hun er ei artig skrue... Morsomt Hadde jeg sittet der så hadde latteren kommet fort. Tenker du høre temmelig mye rart i jobben din 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Det kommer vel gjerne litt senere når fosteret begynner å presse på blæra? Mener å huske fra forrige årtusen at også hormoner i starten kan gi samme følelsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.