Gå til innhold

Damer: Au! Hva er dette?

Gjest mitt vanlige nick får hvile

Anbefalte innlegg

Gjest mitt vanlige nick får hvile
Skrevet

Det føles så ekkelt når jeg tisser, ikke svie, men som om det er noe rart med blæra. Det har vært relativt aktivt sexliv i det siste, opptil flere ganger pr døgn. Lurer på om den stadige hekkinga kan ha påvirket hele systemet der nede. Knulla på meg blæreframfall? Er det noe som heter det? Føles som om jeg må tisse oftere enn normalt. Til info går jeg alltid å tømmer blæra etter sex (selvfølgelig før også).

Shit. Skal jeg drikke juice for å bedre formen, eller?

Skrevet

Blæreframfall? Så galt er det vel neppe. Du får vel kjøre på med litt Hiprex eller juice eller noe og se det an:)

Skrevet

Du kan rett og slett ha ligget med rompa bar, for mye ;) Lever en urinprøve til legen du. En kan lett påføre seg det dersom man tørker seg bakfra og frem når en har vært på do, så om dere har hatt en stor variasjon i sexen deres, så kan basseluskene ha kommet inn feil....

Skrevet

Å måtte tisse ofte kan være et tegn på at du er gravid, men du bruker sikkert prevensjon?

Skrevet

Å måtte tisse ofte kan være et tegn på at du er gravid, men du bruker sikkert prevensjon?

Det kommer vel gjerne litt senere når fosteret begynner å presse på blæra?

Gjest helsesekretøsen
Skrevet

Du kan rett og slett ha ligget med rompa bar, for mye ;) Lever en urinprøve til legen du. En kan lett påføre seg det dersom man tørker seg bakfra og frem når en har vært på do, så om dere har hatt en stor variasjon i sexen deres, så kan basseluskene ha kommet inn feil....

Hehe, må le av den rumpa bar:o)

Jeg jobber som helsesekretær, og vi har ei ung jente som ofte kommer oppom oss, og smeller glasset i luken og sier hver gang: nå har jeg hatt sex igjen med vinduet oppe og rumpa bar:o)

Dette sier hun relativt høyt, og det pleier å sitte mange på venterommet!

Hun er ei artig skrue...

Skrevet

Hehe, må le av den rumpa bar:o)

Jeg jobber som helsesekretær, og vi har ei ung jente som ofte kommer oppom oss, og smeller glasset i luken og sier hver gang: nå har jeg hatt sex igjen med vinduet oppe og rumpa bar:o)

Dette sier hun relativt høyt, og det pleier å sitte mange på venterommet!

Hun er ei artig skrue...

Morsomt :) Hadde jeg sittet der så hadde latteren kommet fort. Tenker du høre temmelig mye rart i jobben din :)

Skrevet

Det kommer vel gjerne litt senere når fosteret begynner å presse på blæra?

Mener å huske fra forrige årtusen at også hormoner i starten kan gi samme følelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...