Gjest JoNesbø-Fan Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Er akkurat ferdig med snømannen, gikk rett på og forstod ikke hvem det var før langt ute i boken, men jeg skjønte hele tiden at det var Katrine Bratt iallefall. Men, en ting forstod jeg ikke, dette med muggsoppmannen. Først tenkte jeg at dette var snømannen, ble på en måte bekreftet når han borettslags sjefen ikke hadde hørt om noen muggsopp eller noen muggsoppfjerner. Og siden kallenderen med bildene av hun og Oleg var vekke og liket var kledd i en kjole hun hadde på seg på bildet i kalenderen. Så virket det som om han mente det var han selv som gjorde ting i søvne, Også ender boken med en muggsopp mann og to i styret. Var det noen muggsoppmann i det hele tatt? 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Øh, litt mye informasjon om en bok det, kanskje?? 0 Siter
Løvemamma Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Muggsopp mannen ga forklaringen på et viktig spor, hvordan blod kan dekke over blod. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.