Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Er dere oppe? Er allerede på jobb! Her er det stille og rolig, så sitter og spiser medbragt frokost i fred og ro mens jeg ser på nyheter. Trøtt.. 0 Siter
spiky Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Oj det var tidlig. Jeg står opp kl. 06.00, og syns det er tidlig nok. Er på jobb nå, og det er stille her. De fleste kommer kl. 9.00. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Ska sei den er tidlig ute!! Spist frokost og stelt oss her, tenkte ta en tur på heia, deilig vær her i dag :0) Ha en strålende dag på jobb, Jølsen! 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Ska sei den er tidlig ute!! Spist frokost og stelt oss her, tenkte ta en tur på heia, deilig vær her i dag :0) Ha en strålende dag på jobb, Jølsen! Ja, var så mye som måtte ordnes før klokka ti, så nå er det i orden og jeg vurderer å løpe bort til Mc Donald's å kjøpe mat. Ble litt inspirert av den tidligere Mc Donald's tråden nemlig! Ha en kjempefin dag i heia, god tur og kos dere! 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Oj det var tidlig. Jeg står opp kl. 06.00, og syns det er tidlig nok. Er på jobb nå, og det er stille her. De fleste kommer kl. 9.00. Det kommer som regel ingen hit før i åttetiden, men jeg har endel å fikse, orker ikke ligge etter skjema! Ha en fin dag på jobb! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, var så mye som måtte ordnes før klokka ti, så nå er det i orden og jeg vurderer å løpe bort til Mc Donald's å kjøpe mat. Ble litt inspirert av den tidligere Mc Donald's tråden nemlig! Ha en kjempefin dag i heia, god tur og kos dere! Var veldig fin tur på heia, høsten har slått inn for fullt. Nydelige farger! Åhr, jeg gleder meg så til jeg skal få nytt fotokamera!! :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.