Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere oppe?

Er allerede på jobb! Her er det stille og rolig, så sitter og spiser medbragt frokost i fred og ro mens jeg ser på nyheter.

Trøtt..

Skrevet

Oj det var tidlig. Jeg står opp kl. 06.00, og syns det er tidlig nok. Er på jobb nå, og det er stille her. De fleste kommer kl. 9.00.

Skrevet

Ska sei den er tidlig ute!!

Spist frokost og stelt oss her, tenkte ta en tur på heia, deilig vær her i dag :0)

Ha en strålende dag på jobb, Jølsen!

Skrevet

Ska sei den er tidlig ute!!

Spist frokost og stelt oss her, tenkte ta en tur på heia, deilig vær her i dag :0)

Ha en strålende dag på jobb, Jølsen!

Ja, var så mye som måtte ordnes før klokka ti, så nå er det i orden og jeg vurderer å løpe bort til Mc Donald's å kjøpe mat. Ble litt inspirert av den tidligere Mc Donald's tråden nemlig!

Ha en kjempefin dag i heia, god tur og kos dere!

Skrevet

Oj det var tidlig. Jeg står opp kl. 06.00, og syns det er tidlig nok. Er på jobb nå, og det er stille her. De fleste kommer kl. 9.00.

Det kommer som regel ingen hit før i åttetiden, men jeg har endel å fikse, orker ikke ligge etter skjema!

Ha en fin dag på jobb!

Skrevet

Ja, var så mye som måtte ordnes før klokka ti, så nå er det i orden og jeg vurderer å løpe bort til Mc Donald's å kjøpe mat. Ble litt inspirert av den tidligere Mc Donald's tråden nemlig!

Ha en kjempefin dag i heia, god tur og kos dere!

Var veldig fin tur på heia, høsten har slått inn for fullt. Nydelige farger!

Åhr, jeg gleder meg så til jeg skal få nytt fotokamera!! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...