Gå til innhold

Telefon betalt av jobben

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• mrxx

7

• SoriaMoria

3

• Glimtipper

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ja det mener jeg
Skrevet

For mitt vedkommende er det grunn til å gå på dagen.

Gjest høstløv
Skrevet

Da må hun bare ta si pikkpakk og gå.

Lygingen hennes gjør at hun ikke er skikket til å representere det norske folket på Stortinget.

Det er jo samme problemstilling som i Manuela Ramin-Osmundsen saken.

mvh

Hilsen

Gjest ViViola
Skrevet

Problemet her er at Stortinget ikke har klare nok retningslinjer for hvordan jobbtelefonen kan brukes.

Dette hadde de løst veldig enkelt, med å ha en regel om at alt utover en viss sum må betales selv. Det får de fleste til å roe forbruket.

Alternativt kan man sperre telefonene for visse nummerserier.

Skrevet

Så synd at hun har oppført seg så tåpelig! Hun er en fantastisk politiker, synes jeg. Hun som taler imamene midt i mot. Hun bør vel kanskje forlate politikken, det går ikke an å lyve sånn.

Skrevet

For mitt vedkommende er det grunn til å gå på dagen.

Det er ikke en statsråd eller en bedriftsleder det er snakk om, men en stortingsrepresentant - de kan ikke bare "gå på dagen" - uansett hvor kritikkverdig vedkommende måtte ha oppført seg.

Skrevet

Jeg fatter faen meg ikke hva enkelte tenker på. Dete burde hun ha skjønt kom til å bli leven av. Uansett hvor man jobber og har gratis telefon, så nytter det ikke å holde på sånn og mene at man skal slippe unna.

Når de i tillegg begynner lyve, så er de ute og kjøre, selv etter flere topper som har prøvd seg og gått på trynet, så lærer de ikke.

Skrevet

Jeg synes det er helt utrolig at hun har brukt skattebetalerenes penger på spålinjer. At hun i tillegg lyver om det gjør at jeg mister tilnærmet all tillit til henne som poltiker.

Skrevet

Jeg synes det er helt utrolig at hun har brukt skattebetalerenes penger på spålinjer. At hun i tillegg lyver om det gjør at jeg mister tilnærmet all tillit til henne som poltiker.

Ja, den juginga tar nå nesten kaka. Så utrolig mange saker det har vært i det siste om politikere som blir tatt på fersken i jug, er det rart at hun dro til med denne satelittelefon-forklaringen.

Det å ringe spåkoner i timesvis - hva enten det skjer på den ene eller den andres regning - synes jeg vitner om dårlig dømmekraft.

Skrevet

Ja, den juginga tar nå nesten kaka. Så utrolig mange saker det har vært i det siste om politikere som blir tatt på fersken i jug, er det rart at hun dro til med denne satelittelefon-forklaringen.

Det å ringe spåkoner i timesvis - hva enten det skjer på den ene eller den andres regning - synes jeg vitner om dårlig dømmekraft.

''Det å ringe spåkoner i timesvis - hva enten det skjer på den ene eller den andres regning - synes jeg vitner om dårlig dømmekraft.''

Ja, definitivt. Men nå kan mange ha dårlig dømmekraft personlig, men takle arbeidslivet med glans. Når slikt går utover jobben økonomisk, tidsmessig eller lojalitetsmessig der i mot, så snakker vi faktisk om noen som burde fratre sin stilling.

Skrevet

''Det å ringe spåkoner i timesvis - hva enten det skjer på den ene eller den andres regning - synes jeg vitner om dårlig dømmekraft.''

Ja, definitivt. Men nå kan mange ha dårlig dømmekraft personlig, men takle arbeidslivet med glans. Når slikt går utover jobben økonomisk, tidsmessig eller lojalitetsmessig der i mot, så snakker vi faktisk om noen som burde fratre sin stilling.

Ja, men stortingsrepresentantskap er ikke noe man bare fratrer, da.

Skrevet

Jeg skjønner ikke alt opstusset. Her har vi en 2 gen innvandrer som virkelig har greid å integrere seg i det norske politiske samfunnet. Hun karrer til seg akkurat som alle andre på tinget, og legger seg syk når hun blir ferska. Hun burde ta en Berntsen: "De kan da ikke komme trekkandes med detta nå!"

Hvem vet, kansje hun har fått vite noe som er til i gode for landet?

Skrevet

Ringingen er nå egentlig det den er - ille nok, man misbruker ikke arbeidsgiver på den måten.

Det virkelig ille her, er (nok en gang) lyvingen. Hadde hun enda lagt seg flat første dag, innrømmet hva hun hadde ringt og betalt tilbake beløpet, så hadde sannsynligvis saken vært ute av verden. Men neida - hun måtte benekte dette, samt spinne en historie om sin spesialsoldatkjæreste som hun hadde ringt til. Der er _her_ den virkelig dårlige dømmekraften kommer inn i bildet.

(Ikke at det er et kroneksempel av god dømmekraft å ringe spåtelefoner heller, altså)...

Skrevet

Jeg skjønner ikke alt opstusset. Her har vi en 2 gen innvandrer som virkelig har greid å integrere seg i det norske politiske samfunnet. Hun karrer til seg akkurat som alle andre på tinget, og legger seg syk når hun blir ferska. Hun burde ta en Berntsen: "De kan da ikke komme trekkandes med detta nå!"

''Hun burde ta en Berntsen: "De kan da ikke komme trekkandes med detta nå!"''

*he he*

Gjest høstløv
Skrevet

Av spåkoner?

Skrevet

Av spåkoner?

Hvorfor ikke? Det kan da ikke gjøre ting verre?

Skrevet

Gjennomsnittlig har hun faktisk ringt tre ganger daglig i ni måneder. Skremmende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...