mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 På Stortinget skal brød serveres i kantina - ikke sitte i salen. Hehe, sant. 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Og for noen fantastiske løgner hun fant opp. Hun viste seg veldig kreativ på den fronten. Ja ikke sant? Enda tror hun på julenissen og tror at dette ikke blir oppdaget. Jeg blir helt matt, jeg fatter det ikke. Jeg har inntrykk at hun ellers har vært flink, så det er synd at hun roter og tuller slik som dette. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Som sagt, det verste er at hun lyver. At hun ikke har lært nå med så mange som har blitt tatt for løgn er helt utrolig. Jeg fatter ikke at det er mulig. Det er flere som har blitt tatt for noe småtterier, men så roter de seg inn i løgner så det holder, de må da for svarte ha sett hva andre har gjort galt. Ja, løgnen er jo helt meningsløs. Hadde hun fortalt sannheten med en gang hadde dette aldri blitt noen stor sak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.