spiky Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg begynner på den ene boken etter den andre av de jeg har i bokhylla, men ingen fenger meg og jeg gir opp etter 20 sider. Er det noen som kan anbefale en rasende god bok (som gjerne fenger fra 1. side) 0 Siter
Gjest black ink Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 hulebjørnens klan men husker ikke forfatter, eller Mitt liv, min frihet av Ayan Hirsi Ali 0 Siter
Gjest mormora Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 krimbøkene til Unni Lindell og Karin Fossum. "Tusen strålende soler" av Khaled Hoseini. "Kalak" av Kim Leine er en annerledes bok. "Sebastians kjærlighet" av Vita Andersen. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Det må være vanskelig å vite hva en kan anbefale deg så lenge en ikke vet hvilken sjanger du liker. Bøker har jo et spennvidde fra Bibelen til matlaging. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.