pekkaline Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva er det som foregår? Seks barnehager i brann på to uker, det er ganske alvorlig. Er det slik at elva er et "klasse"skille? Det er jo enda godt at det skjer på nettene og ikke når barna er der. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2702228.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 ''Det er jo enda godt at det skjer på nettene og ikke når barna er der.'' Det var det jeg tenkte også.. Forstår ikke hvem som vil finne på noe slikt! Håper de finner ut av det,fort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 ''Det er jo enda godt at det skjer på nettene og ikke når barna er der.'' Det var det jeg tenkte også.. Forstår ikke hvem som vil finne på noe slikt! Håper de finner ut av det,fort. Ja det må jo begynne å haste eller så sitter hele Drammen hjemme med barna sine snart..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forbanna ta han 16 åringen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva skjer nå da, hvor skal foreldra gjøre av barna sine... må de være hjemme med barna til kommunen finner et sted som kan være midlertidig barnehage da? Og arbeidsgiverne må finne seg vikarer... og d er jo ikke gjort på null niks! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva skjer nå da, hvor skal foreldra gjøre av barna sine... må de være hjemme med barna til kommunen finner et sted som kan være midlertidig barnehage da? Og arbeidsgiverne må finne seg vikarer... og d er jo ikke gjort på null niks! Det er ikke lett og forstå motivet for denne handlingen.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora77 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er ikke lett og forstå motivet for denne handlingen.... Første jeg tenkte var at dette var en forelder som ville protestere mot at folk sendte ungene i barnehage og burde ta vare på ungene sine selv. Eller noen som ville demonstrere med følgene av for lite barnehageplasser ved å la flere føle på det. Ikke godt å si. Men siden det kun var en på 16 så var det vel barnslige guttestreker... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nei, det har nok ikke noe med elva å gjøre, for det er bhg på begge sider av elven som har blitt rammet. Og, utrolig kjedelig dette her ja. Men såvidt jeg vet er to av barnehagene som er rammet i full gang allerede. Flotte ildsjeler og mange som har jobbet hardt for å få det til. Den siste bhg har også fått seg alternative lokaler. De andre bhg vet jeg ikke hvordan de har ordnet seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det har ikke noe med elven å gjøre. Det er drittunger som kanskje også er pyromaner som synes dette er gøy. En 16 åring er pågrepet og de vet det er flere enn en person som er involvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det har ikke noe med elven å gjøre. Det er drittunger som kanskje også er pyromaner som synes dette er gøy. En 16 åring er pågrepet og de vet det er flere enn en person som er involvert. Bor du i Drammen du også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bor du i Drammen du også? Jeg vil ikke uttale meg så veldig mye om hvor jeg bor her på dol, men jeg kan jo si at jeg er derifra ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg vil ikke uttale meg så veldig mye om hvor jeg bor her på dol, men jeg kan jo si at jeg er derifra ja Enig med deg i det :-) Men heldigvis er Drammen o/omegn ganske stort da... Det er en del tusen småbarnsforeldre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debra-irl Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 I følge dt i dag så er den hovedmistenktes (som angivelig ikke var alene om dette) bakgrunn at han var misfornøyd/ sinna på barnevernet. Syns jo det er en "flott" hevn å sørge for at barnehagebarna mister alt av tegninger, prosjekter, malerier, bilder, permer osv. For ikke å tenke på dresser, ekstratøy, sko i tillegg (dekkes det av barnehagens forsikring forresten? "vips" så hadde alle barna dresser fra Reima liksom.....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Enig med deg i det :-) Men heldigvis er Drammen o/omegn ganske stort da... Det er en del tusen småbarnsforeldre! Ingen små barn her :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.