Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hva skal dere ha til middag i dag? Hvorfor det? Liker du det? Liker du noe annet bedre? Er dette et forhør? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hjemmelaget fiskegrateng står på middagsbordet når jeg kommer hjem i dag halv fem. Har hushjelp denne uka :-) Jeg liker det kjempegodt, og det er få retter som slår dette! Dette er ikke et forhør, men en typisk forumundersøkelse. 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Hjemmelaget fiskegrateng står på middagsbordet når jeg kommer hjem i dag halv fem. Har hushjelp denne uka :-) Jeg liker det kjempegodt, og det er få retter som slår dette! Dette er ikke et forhør, men en typisk forumundersøkelse. Jeg foretrekker å avhøre folk fremfor å undersøke ting! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg foretrekker å avhøre folk fremfor å undersøke ting! Greit for meg! Jeg liker skjema! 0 Siter
Gjest mormora Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 I dag skal jeg passe barnebarn og vi skal ha pitabrød med kylling, salat, tomat, agurk og rømme! 0 Siter
Speak Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Middagen blir pizza på puben med jobben. Hva de hjemme lager bryr jeg meg ikke med i dag:-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 I dag skal jeg passe barnebarn og vi skal ha pitabrød med kylling, salat, tomat, agurk og rømme! Ok, såkalt wannabe-rett! 0 Siter
silo Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg skal ha spagetti, fordi jeg liker det! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 I dag er det stekt, røkt kjøttpølse og ertestuing. Etter 3 ukers ferie med bare restaurantmat skal det smake med god norsk husmannskost 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 I dag er det stekt, røkt kjøttpølse og ertestuing. Etter 3 ukers ferie med bare restaurantmat skal det smake med god norsk husmannskost Æsj. 0 Siter
Mirabell Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 ''Hva skal dere ha til middag i dag?'' Vi skal bestille pizza ''Hvorfor det?'' Lettvint ''Liker du det?'' Ja, men jeg liker nå stort sett alt ''Liker du noe annet bedre?'' Ja, men alt til sin tid. ''Er dette et forhør?'' Vet ikke, vet du? 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 ''Hva skal dere ha til middag i dag?'' Vi skal bestille pizza ''Hvorfor det?'' Lettvint ''Liker du det?'' Ja, men jeg liker nå stort sett alt ''Liker du noe annet bedre?'' Ja, men alt til sin tid. ''Er dette et forhør?'' Vet ikke, vet du? '' ''Er dette et forhør?'' '' ''Vet ikke, vet du?'' Ja. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Æsj. Som barn lærte jeg at man ikke sier æsj til noe mat. Det var greit å si at en liker/liker ikke maten 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Som barn lærte jeg at man ikke sier æsj til noe mat. Det var greit å si at en liker/liker ikke maten Som barn lærte jeg at dersom jeg ikke spiste det som ble servert, måtte jeg gå resten av dagen uten mat. Hva er poenget ditt? Æsj! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Som barn lærte jeg at dersom jeg ikke spiste det som ble servert, måtte jeg gå resten av dagen uten mat. Hva er poenget ditt? Æsj! Mitt påeng er at en ikke skal si æsj til mat 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Mitt påeng er at en ikke skal si æsj til mat Jeg sier gjerne æsj til mat som er kvalmt! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg sier gjerne æsj til mat som er kvalmt! Jaja... 0 Siter
spiky Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hva skal dere ha til middag i dag? Kylling i karri, ris og salat Hvorfor det? Fordi det er godt Liker du det? Ja Liker du noe annet bedre? Raclette Er dette et forhør? Tja… 0 Siter
Gregga Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hva skal dere ha til middag i dag? Svinefilet med tagliatelle og Bretagnesaus. Tomat og løksalat Sjokolademousse til dessert. Hvorfor det? Bestilling fra datter som har bursdag Liker du det? Jada.. Liker du noe annet bedre? Ja, forsåvidt, men bursdag er bursdag og (som egentlig ikke er barn mer - fyller 19) og burdagsbarnets ønsker er lov:-) Er dette et forhør? Helt ærlig så har jeg vært med på verre forhør - men det er leeenge siden ass. 0 Siter
Gjest medister-Lovisa Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Blir nok medisterpudding med stua tyttebær i dag også tenker jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.