Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Det har desverre blitt mye strengere regler nå. Jeg starta med avføring fra videregående skole (fordi jeg måtte flytte hjemmefra for å gå på en videregående skole for hørselshemmede).''

Noe spesielt..

*fnis* Det var da noe til feil også da :-)))

Skrevet

det saneres vel ikke, men det skrives ned en sum som er større enn her- eller var det at stipenandelen økte? I tillegg til at man får en ekstra barnetrygd hvis man er villig til å flytte og bo langt nord...så det kan jo være en løsning for folk med dårlig økonomi- flytte nord for Tromsø;)

Neida. Det saneres ikke, det skrives ned. Jeg og mannen har fått nærmere 500.000 nedskrevet til sammen. Men vi flytta ikke nordover av den grunn, altså :)

Det var mage andre fordeler med å flytte dit som nyetablerte: Husene var mye billigere, kort vei til barnehage, jobb, skole og butikk. Helt klart en del ulemper også, men tar man et valg, så er det lurt å fokusere på fordelene.

Skrevet

Neida. Det saneres ikke, det skrives ned. Jeg og mannen har fått nærmere 500.000 nedskrevet til sammen. Men vi flytta ikke nordover av den grunn, altså :)

Det var mage andre fordeler med å flytte dit som nyetablerte: Husene var mye billigere, kort vei til barnehage, jobb, skole og butikk. Helt klart en del ulemper også, men tar man et valg, så er det lurt å fokusere på fordelene.

Steike, det var mye! Vi vurderte faktisk å flytte til hammerfest da vi var ferdige med studiene vi også, i 1999- synd vi ikke gjorde det, slik boligprisene plutselig økte der...istedet sitter vi i et lite og dyrt hus i oslo;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...