silo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen som husker hvem som synger/spiller den fine sangen som følger reklamen for prisonbreak idag? Er det egentlig en gammel sang som er "trimmet opp"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Akkurat nå husker jeg ikke hvilken sang som er i den reklamen, men jeg husker at sist jeg så den så visste jeg at det var en gammel låt ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Akkurat nå husker jeg ikke hvilken sang som er i den reklamen, men jeg husker at sist jeg så den så visste jeg at det var en gammel låt ja! Husker du ikke hva den heter da?- den er jo bare så fin! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Husker du ikke hva den heter da?- den er jo bare så fin! Saken er at jeg ikke engang klarer å huske melodien akkurat nå! Men jeg ser sikkert reklamen i løpet av tv-fredagen, og da skal jeg skrive til deg hvis jeg kommer på hva den heter:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.