Gjest hilsen en lesehest Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hvilken roman, bortsett fra Kafkas Prosessen, kan du anbefale som omhandler temaene i overskriften? 0 Siter
silo Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Tolstoj; Anna Karenina? Torborg Nedreaas; av måneskinn gror det ingenting? Anthony Beever; Berlin? 0 Siter
Atene Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 De elendige (Les Miserables), Victor Hugo. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Når det gjelder dårlige systemer, kan du jo lese 1984 av George Orwell... 0 Siter
Gjest hilsen en lesehest Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Tolstoj; Anna Karenina? Torborg Nedreaas; av måneskinn gror det ingenting? Anthony Beever; Berlin? De to første har jeg lest, men ikke den sistnevnte. Takk for tipset. 0 Siter
Gjest hilsen en lesehest Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 De elendige (Les Miserables), Victor Hugo. Takk for tipset! 0 Siter
Gjest hilsen en lesehest Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Når det gjelder dårlige systemer, kan du jo lese 1984 av George Orwell... Den hadde vi som pensum på gymnaset. Men jeg har glemt mye av den, kanskje jeg skal lese den om igjen. Takk for tipset! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 "I mausoleets skygge" av Ilya Zbarskij og Samuel Hutchinson, er en bra bok, om ikke akkurat en skjønnlitterær roman. Mange grunner til å lære litt snever(?), nyere historie fra nabolandet Russland :-) 0 Siter
Gjest hilsen en lesehest Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 "I mausoleets skygge" av Ilya Zbarskij og Samuel Hutchinson, er en bra bok, om ikke akkurat en skjønnlitterær roman. Mange grunner til å lære litt snever(?), nyere historie fra nabolandet Russland :-) Takk for tipset, det er notert! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.