Gå til innhold

Er det noen gamle Dolere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha det er år og dag siden jeg var her. Og fant passord m.m da jeg rydda i gamel mailboks.

Hallo kjenninger?

Anyone?

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Edvarda

18

• Babette

10

• mrxx

7

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg husker deg. Samtidig med Retz & co.

Det er flere her fra den tiden, men mange har nok skaffet seg nye nick.

Skrevet

Jeg husker deg. Samtidig med Retz & co.

Det er flere her fra den tiden, men mange har nok skaffet seg nye nick.

Ah, Retz ja Joppe. SierDuDet..Altman..Flisa.Conan.Wulfi. Zirine. Punky.....

Vel, stå opp, kom ut kom fram.Hvem er dere nå?

Og ennå viktigere...HVOR???

Jeg har faen meg alle de gamle trådene liggende i svarboksen min. Og de skal jeg kose meg med en kveld jeg drikker vin, og jeg ikke har noe annet å gjøre. Herregud da Laban, det er 6 år siden., Og brått fikk jeg akutt Dr.Online sug.

Vi HADDE det gøy.

Nå blogger jeg mest. Her og der.

Du da Laban?

Gjest husipps
Skrevet

hellangåssen å kult å se deg igjen!!

har savnet deg eddern!

Skrevet

Jeg har faen meg alle de gamle trådene liggende i svarboksen min. Og de skal jeg kose meg med en kveld jeg drikker vin, og jeg ikke har noe annet å gjøre. Herregud da Laban, det er 6 år siden., Og brått fikk jeg akutt Dr.Online sug.

Vi HADDE det gøy.

Du da Laban?

Jeg blogger ikke. Har DOL som "bakgrunnsprosess" når jobben tillater det.

Av dem du nevner, er det bare SierDuDet som en sjelden gang er innom, og da med et nick som ikke er helt det samme, men som likner. Hvis de andre er her, har de nye navn. Mange har forsvunnet etter div. omlegginger av layout som ikke ble mottatt med begeistring.

Kizza1365380506
Skrevet

Var her for mange år siden. Tror det må være nærmere tre år. Fant og passordet mitt for noen dager siden. Fint å være her igjen ja...

Skrevet

Jeg blogger ikke. Har DOL som "bakgrunnsprosess" når jobben tillater det.

Av dem du nevner, er det bare SierDuDet som en sjelden gang er innom, og da med et nick som ikke er helt det samme, men som likner. Hvis de andre er her, har de nye navn. Mange har forsvunnet etter div. omlegginger av layout som ikke ble mottatt med begeistring.

Ja, tok sin tid før jeg skjønte noe som helst her inne. Og jeg er jo egentlig jævlig klok. Meeen, slik er det vel med alt. Kom inn på en bloggside med gamle helter fra dengang Det Nye kom ut ukentlig, Yan Friis og Peter Nagy heheheh De har blitt gamle de og. Husipps? Husmusa? Er det deg?

FOrtell FOrtell.

Skrevet

Ja, tok sin tid før jeg skjønte noe som helst her inne. Og jeg er jo egentlig jævlig klok. Meeen, slik er det vel med alt. Kom inn på en bloggside med gamle helter fra dengang Det Nye kom ut ukentlig, Yan Friis og Peter Nagy heheheh De har blitt gamle de og. Husipps? Husmusa? Er det deg?

FOrtell FOrtell.

Legg dette lenger opp hvis det var til husipps.

Skrevet

Var her for mange år siden. Tror det må være nærmere tre år. Fant og passordet mitt for noen dager siden. Fint å være her igjen ja...

Du har jo ikke vært her på evigheter :o)

Skrevet

Jeg er her, i hvert fall innimellom :o)

Dorthe, deg husker jeg :-)

Er det ikke treff i oslo lengre heller?

Skrevet

Legg dette lenger opp hvis det var til husipps.

Jeg øver meg jo på å skjønne dette hehe

Ja, egentlig var det mest til henne

Skrevet

hellangåssen å kult å se deg igjen!!

har savnet deg eddern!

husipps? Husmusa? Hva het du dengang?

Gjest kanskje grunn til å advare
Skrevet

(ps: det har vært et "troll" her i det siste som har kalt seg "husip" - vet ikke om det er den samme som "husipps")

Gjest husipps
Skrevet

Jess, det er meg Husmusa!!

Skrevet

Husker nicket ditt, men ikke mer enn det.

Faen og, jeg som trodde jeg hadde gjort meg så berømt her. Men det er jo noen år siden heheh

Jeg mener du hadde flere x`er i deg??Men, det har skjedd noe med min hukommelse også.

Skrevet

Vi HADDE det gøy.

Du da Laban?

Edvarda, du var jo en av de det gikk an å prate skikkelig tull med! Og gjett om jeg også savner Joppe!

PunkyB dukker opp av og til. Dyrene du nevner er det lenge siden jeg har sett noe til.

Skrevet

Jess, det er meg Husmusa!!

hehehehe husker da deg! Så morro.

Og så deilig du tok et liknende nick. Så jeg kunne bli stolt av å ha sjønnt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...