Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Haha det er år og dag siden jeg var her. Og fant passord m.m da jeg rydda i gamel mailboks. Hallo kjenninger? Anyone? 0 Siter
laban Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg husker deg. Samtidig med Retz & co. Det er flere her fra den tiden, men mange har nok skaffet seg nye nick. 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Jeg husker deg. Samtidig med Retz & co. Det er flere her fra den tiden, men mange har nok skaffet seg nye nick. Ah, Retz ja Joppe. SierDuDet..Altman..Flisa.Conan.Wulfi. Zirine. Punky..... Vel, stå opp, kom ut kom fram.Hvem er dere nå? Og ennå viktigere...HVOR??? Jeg har faen meg alle de gamle trådene liggende i svarboksen min. Og de skal jeg kose meg med en kveld jeg drikker vin, og jeg ikke har noe annet å gjøre. Herregud da Laban, det er 6 år siden., Og brått fikk jeg akutt Dr.Online sug. Vi HADDE det gøy. Nå blogger jeg mest. Her og der. Du da Laban? 0 Siter
Gjest husipps Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 hellangåssen å kult å se deg igjen!! har savnet deg eddern! 0 Siter
laban Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Ah, Retz ja Joppe. SierDuDet..Altman..Flisa.Conan.Wulfi. Zirine. Punky..... Vel, stå opp, kom ut kom fram.Hvem er dere nå? Og ennå viktigere...HVOR??? Jeg har faen meg alle de gamle trådene liggende i svarboksen min. Og de skal jeg kose meg med en kveld jeg drikker vin, og jeg ikke har noe annet å gjøre. Herregud da Laban, det er 6 år siden., Og brått fikk jeg akutt Dr.Online sug. Vi HADDE det gøy. Nå blogger jeg mest. Her og der. Du da Laban? Jeg blogger ikke. Har DOL som "bakgrunnsprosess" når jobben tillater det. Av dem du nevner, er det bare SierDuDet som en sjelden gang er innom, og da med et nick som ikke er helt det samme, men som likner. Hvis de andre er her, har de nye navn. Mange har forsvunnet etter div. omlegginger av layout som ikke ble mottatt med begeistring. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Var her for mange år siden. Tror det må være nærmere tre år. Fant og passordet mitt for noen dager siden. Fint å være her igjen ja... 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Jeg blogger ikke. Har DOL som "bakgrunnsprosess" når jobben tillater det. Av dem du nevner, er det bare SierDuDet som en sjelden gang er innom, og da med et nick som ikke er helt det samme, men som likner. Hvis de andre er her, har de nye navn. Mange har forsvunnet etter div. omlegginger av layout som ikke ble mottatt med begeistring. Ja, tok sin tid før jeg skjønte noe som helst her inne. Og jeg er jo egentlig jævlig klok. Meeen, slik er det vel med alt. Kom inn på en bloggside med gamle helter fra dengang Det Nye kom ut ukentlig, Yan Friis og Peter Nagy heheheh De har blitt gamle de og. Husipps? Husmusa? Er det deg? FOrtell FOrtell. 0 Siter
laban Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, tok sin tid før jeg skjønte noe som helst her inne. Og jeg er jo egentlig jævlig klok. Meeen, slik er det vel med alt. Kom inn på en bloggside med gamle helter fra dengang Det Nye kom ut ukentlig, Yan Friis og Peter Nagy heheheh De har blitt gamle de og. Husipps? Husmusa? Er det deg? FOrtell FOrtell. Legg dette lenger opp hvis det var til husipps. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Var her for mange år siden. Tror det må være nærmere tre år. Fant og passordet mitt for noen dager siden. Fint å være her igjen ja... Du har jo ikke vært her på evigheter ) 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er her, i hvert fall innimellom ) Dorthe, deg husker jeg :-) Er det ikke treff i oslo lengre heller? 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Legg dette lenger opp hvis det var til husipps. Jeg øver meg jo på å skjønne dette hehe Ja, egentlig var det mest til henne 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 hellangåssen å kult å se deg igjen!! har savnet deg eddern! husipps? Husmusa? Hva het du dengang? 0 Siter
Shova Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er ganske ny her, så jeg håper du blir her nå) 0 Siter
Gjest kanskje grunn til å advare Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 husipps? Husmusa? Hva het du dengang? (ps: det har vært et "troll" her i det siste som har kalt seg "husip" - vet ikke om det er den samme som "husipps") 0 Siter
mrxx Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Husker nicket ditt, men ikke mer enn det. 0 Siter
Gjest husipps Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 husipps? Husmusa? Hva het du dengang? Jess, det er meg Husmusa!! 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Husker nicket ditt, men ikke mer enn det. Faen og, jeg som trodde jeg hadde gjort meg så berømt her. Men det er jo noen år siden heheh Jeg mener du hadde flere x`er i deg??Men, det har skjedd noe med min hukommelse også. 0 Siter
Babette Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Ah, Retz ja Joppe. SierDuDet..Altman..Flisa.Conan.Wulfi. Zirine. Punky..... Vel, stå opp, kom ut kom fram.Hvem er dere nå? Og ennå viktigere...HVOR??? Jeg har faen meg alle de gamle trådene liggende i svarboksen min. Og de skal jeg kose meg med en kveld jeg drikker vin, og jeg ikke har noe annet å gjøre. Herregud da Laban, det er 6 år siden., Og brått fikk jeg akutt Dr.Online sug. Vi HADDE det gøy. Nå blogger jeg mest. Her og der. Du da Laban? Edvarda, du var jo en av de det gikk an å prate skikkelig tull med! Og gjett om jeg også savner Joppe! PunkyB dukker opp av og til. Dyrene du nevner er det lenge siden jeg har sett noe til. 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Jess, det er meg Husmusa!! hehehehe husker da deg! Så morro. Og så deilig du tok et liknende nick. Så jeg kunne bli stolt av å ha sjønnt det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.