mrxx Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Faen og, jeg som trodde jeg hadde gjort meg så berømt her. Men det er jo noen år siden heheh Jeg mener du hadde flere x`er i deg??Men, det har skjedd noe med min hukommelse også. Har ingen ekser, men har to ekser i nicket, alltid vært det:-) 0 Siter
Gjest huipps Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 hehehehe husker da deg! Så morro. Og så deilig du tok et liknende nick. Så jeg kunne bli stolt av å ha sjønnt det. står tell a? skjeeeer a eddie? 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Edvarda, du var jo en av de det gikk an å prate skikkelig tull med! Og gjett om jeg også savner Joppe! PunkyB dukker opp av og til. Dyrene du nevner er det lenge siden jeg har sett noe til. Babette. Baben!!! Vi må spore de andre dyrene opp. Ja, satt akkurat å leste om det miserable sexlivet til Joppe i 2002. høhø 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 står tell a? skjeeeer a eddie? Og hvem var du før da?? Har alle tatt solbriller eller burka på??? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er her fremdeles - har vært her i ti år - men husker dessverre ikke nicket ditt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Dorthe, deg husker jeg :-) Er det ikke treff i oslo lengre heller? Bare småtreff på Grünerløkka ) 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Bare småtreff på Grünerløkka ) Iallefall et ok sted å treffes. Om ikke annet. Jeg skal støvsuge nettet, å lete opp Retz, Joppe og de andre. Bare vent. *S* Så tar vi en liten rennesanse en mnd. eller to:-) 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er her fremdeles - har vært her i ti år - men husker dessverre ikke nicket ditt! 10 år....sukk Har du blitt noe klokere? :-) Tiden går fort. Prust...er flere steder på nett. Man begynner å bli gamel. Men hei på du 0 Siter
Babette Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Iallefall et ok sted å treffes. Om ikke annet. Jeg skal støvsuge nettet, å lete opp Retz, Joppe og de andre. Bare vent. *S* Så tar vi en liten rennesanse en mnd. eller to:-) Det var noen som sa noe om eselet Joppe for en stund siden. Kanskje hun vanker på et av disse nye stedene med gamle dolere. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 10 år....sukk Har du blitt noe klokere? :-) Tiden går fort. Prust...er flere steder på nett. Man begynner å bli gamel. Men hei på du Hei på du...?! Vet hvor de sier det... :-) Hva mener du med at jeg er flere steder på nett? Holder meg her, jeg! Ja, jeg er blitt veldig mye klokere enn jeg var for ti år siden! 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Hei på du...?! Vet hvor de sier det... :-) Hva mener du med at jeg er flere steder på nett? Holder meg her, jeg! Ja, jeg er blitt veldig mye klokere enn jeg var for ti år siden! hehe har det slått deg at ikke alle Prust, trenger å være deg? Men ennå godt noe visdom har seget inn...*S* 0 Siter
Babette Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hei på du...?! Vet hvor de sier det... :-) Hva mener du med at jeg er flere steder på nett? Holder meg her, jeg! Ja, jeg er blitt veldig mye klokere enn jeg var for ti år siden! Edvarda er fra riktig landsdel, den vakreste med de herligste og morsomste menneskene, ingen tvil om det. 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Det var noen som sa noe om eselet Joppe for en stund siden. Kanskje hun vanker på et av disse nye stedene med gamle dolere. Nye steder? Avlet fra her? Må man ha invitasjon, eller? Hvor er det? 0 Siter
Babette Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Nye steder? Avlet fra her? Må man ha invitasjon, eller? Hvor er det? Er det noe som heter Avkroken, tro? Har også hørt snakk om et svensk forum. Men jeg vet egentlig ikke. 0 Siter
laban Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Husker nicket ditt, men ikke mer enn det. Hvis du søker på det, går det kanskje opp et lys eller to. 0 Siter
Babette Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Husker nicket ditt, men ikke mer enn det. Jeg husker heller ikke deg fra så lang tid tilbake. Av mannfolk den gangen var det Ulv i alt mulig rart, Conan, petter smart, SDD, Prozak m.fl. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 hehe har det slått deg at ikke alle Prust, trenger å være deg? Men ennå godt noe visdom har seget inn...*S* Heh.. Du virker temmelig husvarm til ikke å ha vanket her på fere år. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er en gammel traver som har funnet inn igjen. Først var jeg Huldra, men da jeg var borte et halvt år, var det noen som tok det nicket. Etter det var jeg mchuldra noen år, men trives bedre som bustebeisa nå... :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er en gammel traver som har funnet inn igjen. Først var jeg Huldra, men da jeg var borte et halvt år, var det noen som tok det nicket. Etter det var jeg mchuldra noen år, men trives bedre som bustebeisa nå... :-) Du har et artig nick 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.