bustebeisa Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Du har et artig nick Og siden det var et kallenavn bestemor gav meg ca 14 dager før hun døde, så er det enda bedre. :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Og siden det var et kallenavn bestemor gav meg ca 14 dager før hun døde, så er det enda bedre. :-) Så koselig ) Faktisk fikk jeg et lignende navn da jeg var baby. Hadde du mye hår? Jeg fikk navnet som ligna pga at jeg var så feit. De sier jeg hadde kropp som en brøddeig, og den formet seg etter det fanget jeg ble lagt på. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Så koselig ) Faktisk fikk jeg et lignende navn da jeg var baby. Hadde du mye hår? Jeg fikk navnet som ligna pga at jeg var så feit. De sier jeg hadde kropp som en brøddeig, og den formet seg etter det fanget jeg ble lagt på. Hihi... kjekt med slike kallenavn. :-) Jeg hadde mye hår da jeg ble født. Mørkt og med krøller... Har fremdeles mye hår, ikke like mørkt, men enda fler krøller. :-) 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Heh.. Du virker temmelig husvarm til ikke å ha vanket her på fere år. Mister man husvarmen etter å ikke ha vært her? haha dette er internett. Jeg er alltid varm der. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Så koselig ) Faktisk fikk jeg et lignende navn da jeg var baby. Hadde du mye hår? Jeg fikk navnet som ligna pga at jeg var så feit. De sier jeg hadde kropp som en brøddeig, og den formet seg etter det fanget jeg ble lagt på. Det hørtes ikke mye koselig ut ) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Det hørtes ikke mye koselig ut ) Når det er snakk om en baby, er det bare koselig.... Kanskje litt verre å høre det som voksen. :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hihi... kjekt med slike kallenavn. :-) Jeg hadde mye hår da jeg ble født. Mørkt og med krøller... Har fremdeles mye hår, ikke like mørkt, men enda fler krøller. :-) ''Har fremdeles mye hår, ikke like mørkt, men enda fler krøller. :-)'' Hmm. Det er noen som har det :-/ 0 Siter
silo Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har faktisk vært her i snart 10 år- mest lurking og lesing, måtte manne meg opp i noen år før jeg turte å begynne å skrive;) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Det hørtes ikke mye koselig ut ) He he Jeg synes egentlig det er veldig koselig, for det var et kjælenavn. Jeg syntes ikke det var like morsomt å bli påminnet navnet da jeg var i tenårene. 0 Siter
silo Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Ah, Retz ja Joppe. SierDuDet..Altman..Flisa.Conan.Wulfi. Zirine. Punky..... Vel, stå opp, kom ut kom fram.Hvem er dere nå? Og ennå viktigere...HVOR??? Jeg har faen meg alle de gamle trådene liggende i svarboksen min. Og de skal jeg kose meg med en kveld jeg drikker vin, og jeg ikke har noe annet å gjøre. Herregud da Laban, det er 6 år siden., Og brått fikk jeg akutt Dr.Online sug. Vi HADDE det gøy. Nå blogger jeg mest. Her og der. Du da Laban? Ja og Sør..hvor ble det av han tro? 0 Siter
Edvarda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Ja og Sør..hvor ble det av han tro? Sør ja. Herregud. jeg tenkte på han som en veeeldig gamel mann.:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg husker heller ikke deg fra så lang tid tilbake. Av mannfolk den gangen var det Ulv i alt mulig rart, Conan, petter smart, SDD, Prozak m.fl. Hva er langt tilbake? Vi har jo snakket sammen i ganske mange år. Jeg tror du må sjekke de små grå nå:-) 0 Siter
fresja Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Har vært her en god del år, men er ikke av de mest aktive. 0 Siter
Babette Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hva er langt tilbake? Vi har jo snakket sammen i ganske mange år. Jeg tror du må sjekke de små grå nå:-) Ja, jeg begynner å bli surrete. Men jeg mente for ca. 10 år siden. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 hehe har det slått deg at ikke alle Prust, trenger å være deg? Men ennå godt noe visdom har seget inn...*S* Skjønte ikke helt hva du mente her... 0 Siter
mrxx Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, jeg begynner å bli surrete. Men jeg mente for ca. 10 år siden. Men da hadde ikke jeg vært her mer enn litt over en måned. Når kom du hit? 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg mener bestemt at jeg husker deg. Jeg har vært her (på og av) i 10 år... Jeg hadde et annet nick den gangen:-) 0 Siter
Babette Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Men da hadde ikke jeg vært her mer enn litt over en måned. Når kom du hit? Jeg husker faktisk ikke når jeg kom! 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg husker faktisk ikke når jeg kom! Ikke når du kom sist heller? det er verre i tilfelle........:-) 0 Siter
Babette Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Ikke når du kom sist heller? det er verre i tilfelle........:-) Jo, for det var forrige fredag. Som du ganske riktig meldte tidligere på dagen, kan jeg huske. Er du klarsynt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.