Gå til innhold

å handle på avbetaling...

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg forstår det om man trenger ny vaskemaskin plutselig f.eks (selv om man heller bør ha stående klar en sum til slike ting) Men i forrige uke så jeg en gullsmed som reklamerte for smykker på avbetaling. Hvem kjøper smykker uten å ha penger til det?!

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• morsan

5

• Bookworm

2

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Hehe* Tenk å betale på en giftering i flere år etter at ekteskapet er over.... ;o)

Gjest Aimabel
Skrevet

*Hehe* Tenk å betale på en giftering i flere år etter at ekteskapet er over.... ;o)

hehe, ikkesant. Hadde jeg funnet ut at mannen hadde kjøpt gifteringen på avbetaling så hadde jeg skilt meg med en gang!

Skrevet

hehe, ikkesant. Hadde jeg funnet ut at mannen hadde kjøpt gifteringen på avbetaling så hadde jeg skilt meg med en gang!

Gifteringen var omtrent det billigste ved hele bryllupet, så det er ganske mye annet vi eventuelt skulle hatt på avbetaling før den;-)

Men dette var jo i steinalderen da folk bare hadde en vanlig, glatt gullring uten diamant...;-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Gifteringen var omtrent det billigste ved hele bryllupet, så det er ganske mye annet vi eventuelt skulle hatt på avbetaling før den;-)

Men dette var jo i steinalderen da folk bare hadde en vanlig, glatt gullring uten diamant...;-)

Jeg og mannen er gammeldagse vi da, for vi giftet oss for ikke lenge siden med glatte gullringer. Ikke for å _spare_ penger da

:-D men fordi vi liker de best.

Skrevet

Jeg og mannen er gammeldagse vi da, for vi giftet oss for ikke lenge siden med glatte gullringer. Ikke for å _spare_ penger da

:-D men fordi vi liker de best.

:-)

Skrevet

Men kjære, jeg har da ikke vært gift så lenge, men jeg har da bare vanlig, galtt gullring jeg også - trodde det var vanlig jeg?

Begynner det å bli skikkelige amerikanske tradisjoner på det feltet også?

Skrevet

Men kjære, jeg har da ikke vært gift så lenge, men jeg har da bare vanlig, galtt gullring jeg også - trodde det var vanlig jeg?

Begynner det å bli skikkelige amerikanske tradisjoner på det feltet også?

Godt å høre at jeg tar feil - jeg hadde bare fått inntrykk av at det nå skal være diamant. Om ikke på gifteringen, så ihvertfall en forlvelsesring...;-)

Skrevet

Godt å høre at jeg tar feil - jeg hadde bare fått inntrykk av at det nå skal være diamant. Om ikke på gifteringen, så ihvertfall en forlvelsesring...;-)

Jeg har til og med samme giftering som forlovelsesring, så vi har nå ikke tatt av på det feltet:-)

Men jeg må innrømme at jeg har en diamantring fra gubben da:-) *rødme*

Skrevet

Jeg har til og med samme giftering som forlovelsesring, så vi har nå ikke tatt av på det feltet:-)

Jeg ønsket meg diamantring til 40-årsdagen. "Ønsker du deg det????" Jeg fikk det ikke. *Hehe*

Skrevet

Det er jo ikke noe å rødme over:-)

Skrevet

Jeg ønsket meg diamantring til 40-årsdagen. "Ønsker du deg det????" Jeg fikk det ikke. *Hehe*

Hehe, jeg fikk av mora mi.

Jeg burde ha hatt en rik mann for jeg liker diamanter og vil ha flere enn de jeg har.

AneM1365380603
Skrevet

Våre ringer er glatte.

Et par jeg kjenner kjipet virkelig på ringene. De er så smale at det nesten er pinlig. Det ville kanskje vært bedre uten ;)

Skrevet

He, he, ikke sant!

Skrevet

Høres helt villt ut for meg....

Men jeg vet om noen som handler det ene og det andre på avbetaling...Skjønner ikke at de gidder..Blir jo som regel mye dyrere....

Gjest spare spare spare
Skrevet

Folk som bare MÅ ha det....

dumme folk spør du meg.

Gjest Aimabel
Skrevet

Folk som bare MÅ ha det....

dumme folk spør du meg.

Jeg synes det er rart at staten ikke blander seg oppi det. De styrer jo med spilleavhengighet, alkohol, røyk osv, bør de ikke regulere dette her også, det er jo nesten umoralsk å drive slik reklame spesielt i disse tider...

Skrevet

Jeg synes det er rart at staten ikke blander seg oppi det. De styrer jo med spilleavhengighet, alkohol, røyk osv, bør de ikke regulere dette her også, det er jo nesten umoralsk å drive slik reklame spesielt i disse tider...

Helt enig med deg!!!!

Gjest ViViola
Skrevet

Vi hører nok til samme generasjon - våre gifteringer er helt glatte og enkle. Og ikke hadde vi egne forlovelsesringer heller, vi brukte gifteringene på venstre hånd.

Ja-ja, det var tider, det...

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...