Bookworm Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 ....gis ut nå - hørte på reklamen at "Gabriellas song" var med der, klinelåt DET?? Nei nei, den er jo bare trist - handler om ei som endelig klarer å fri seg fra mannen som mishandler henne. Ikke akkurat den type sang jeg bli i romantisk humør av.... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg synes den er trist, og ikke klinesang. Men, som fjortis og i rett alder for å kjøpe klinesanger, er det langt fra sikkert at jeg hadde sett og hørt tristheten i sangen. Jeg klinte til flere sanger som var triste, men var nok for umoden til å skjønne poenget. 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1223620468' post='3982441] Jeg synes den er trist, og ikke klinesang. Men, som fjortis og i rett alder for å kjøpe klinesanger, er det langt fra sikkert at jeg hadde sett og hørt tristheten i sangen. Jeg klinte til flere sanger som var triste, men var nok for umoden til å skjønne poenget. Hehe, ja det er sant det. Har hatt et par aha-opplevelser etter at jeg ble voksen hvor jeg skjønte at sangene hadde en heeeelt annen betydning enn det jeg trodde:-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Hehe, ja det er sant det. Har hatt et par aha-opplevelser etter at jeg ble voksen hvor jeg skjønte at sangene hadde en heeeelt annen betydning enn det jeg trodde:-) Jeg også gitt ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.