Gjest Dårlig råd Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Skal på kurs i Oslo i en måned. Hvor går det an å bo ganske billig? Helst sentralt. Appartments, vandrehjem, bed and breakfast, alt av interesse. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Haraldsheim, Anker hotell, Perminalen, sikkert flere forslag å få 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Google på "Oslo overnatting" Her er noen eksempler på hva jeg fant: http://www.oslosurf.com/innhold/00000297.shtml mvh 0 Siter
Gjest KOchs Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Kochs pensjonat er rimelig og ligger sentralt til. Tror du får rabatt eller noe på den restauranten som ligger rett over gata? Husker ikke helt. Bare 5 min. gange til slottet 0 Siter
Line Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Perminalen! Koster rundt 300 kroner natta (gjorde i alle fall, sist jeg bodde der), men de har ordninger for folk som vil være der lenger. Ellers har du Haraldsheim på Sinsen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.