candyqueen_83 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Kan ikke si det er så ofte jeg prater i mobil i bilen. SMS ja, prate nei. Men i dag måtte jeg selvfølgelig bli stoppa. 1300 kr rett ut av vinduet. Sure penger. Jeg vet det er min egen skyld, men ****** irriterende for det. 0 Siter
Janna Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hva er du sint for? At du var så dum å ble tatt, eller fordi du var dum å snakke i mobil mens du kjørte? Vet om noen som mistet barnet sitt fordi en idiot kjørte på h*n. Han var opptatt med mobilen sin. Det skjer maange ulykker/nestenulykker hver dag fordi folk er opptatt av andre ting enn bilkjøring. Bla. telefonsnakk. Kjøp deg bluetooth! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Værre å sende SMS'er enn å snakke i mobil, mens man kjører. Ta det som en lærepenge og slutt med å sende sms'er eller å snakke i mobil mens du kjører. mvh 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Sorry, men det finnes ikke synd på deg. Det er en god grunn til at det er forbudt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Hva er du sint for? At du var så dum å ble tatt, eller fordi du var dum å snakke i mobil mens du kjørte? Vet om noen som mistet barnet sitt fordi en idiot kjørte på h*n. Han var opptatt med mobilen sin. Det skjer maange ulykker/nestenulykker hver dag fordi folk er opptatt av andre ting enn bilkjøring. Bla. telefonsnakk. Kjøp deg bluetooth! Begge deler. Jeg sa jo det var min feil!! Jeg klarer fint å konsentrere meg om veien. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Sorry, men det finnes ikke synd på deg. Det er en god grunn til at det er forbudt. Har jeg sagt det er synd på meg??? les overskriften. 0 Siter
Gjest jeppesen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Har jeg sagt det er synd på meg??? les overskriften. Ja du er dum, hvis du var i tvil 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Ja du er dum, hvis du var i tvil Du er visst idiot du også. 0 Siter
Gjest jeppesen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Du er visst idiot du også. du er så søt når du er sint 0 Siter
Janna Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Begge deler. Jeg sa jo det var min feil!! Jeg klarer fint å konsentrere meg om veien. Yeah rigth Det er en årsak til at det er ulovlig å bruke håndholdt mobil når man kjører bil. Du kan bli siktet for uaktsomt drap hvis du kjører på noen og dreper dem. "klarer fint å konsentrere meg om veien" Fantastisk dum og umoden uttalelse....Skam deg!! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Å skrive sms i bilen er verre enn å kjøre med promille. Ikke gjør det vær så snill, det kan være meg du møter i svingen, med to små barn i baksetet.. :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Begge deler. Jeg sa jo det var min feil!! Jeg klarer fint å konsentrere meg om veien. "Jeg klarer fint å konsentrere meg om veien." du er bare et menneske.. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Begge deler. Jeg sa jo det var min feil!! Jeg klarer fint å konsentrere meg om veien. Møter ofte unge jenter, som kjører mens de snakker i mobiltelefon, det er den typen bilførere, som jeg passer meg for, de har ikke overblikk over trafikken, at det går bra, er ofte de andre bilister sin fortjeneste. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Å skrive sms i bilen er verre enn å kjøre med promille. Ikke gjør det vær så snill, det kan være meg du møter i svingen, med to små barn i baksetet.. :-) Det er farlig å skrive SMS mens man bør være opptatt av langt viktigere ting, som å konsentrere seg om trafikken, noe denne ulykken er et skrekkeksempel på. - Togfører sendte sms like før kollisjonen http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2654240.ece 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Begge deler. Jeg sa jo det var min feil!! Jeg klarer fint å konsentrere meg om veien. '' Jeg klarer fint å konsentrere meg om veien.'' Det trodde alle like før det smalt - en av de mer umodne uttalelsene jeg har hørt på leeenge. Dessuten er det farligere å skrive SMS enn å prate i telefonen, hvis du var for dum til å skjønne det også... 0 Siter
org Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Æsj - så irriterende! Men kanskje du investerer i handsfree nå, da. (Jeg skal også kjøpe meg det). 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Man lærer så lenge man lever............. I dag møtte jeg en sjåfør som satt å leste et brev mens han kjørte............. Skummelt!! Nei, i bil skal man kjøre å se på veibildet ikke noe annet. Det er lett å stoppe dersom telefonen ringer, eller så ringer du opp igjen når du har anledning. Sms har aldri noen hast. *pekefinger* 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Man lærer så lenge man lever............. I dag møtte jeg en sjåfør som satt å leste et brev mens han kjørte............. Skummelt!! Nei, i bil skal man kjøre å se på veibildet ikke noe annet. Det er lett å stoppe dersom telefonen ringer, eller så ringer du opp igjen når du har anledning. Sms har aldri noen hast. *pekefinger* ''Det er lett å stoppe dersom telefonen ringer, eller så ringer du opp igjen når du har anledning. Sms har aldri noen hast.'' Tar aldri mobilen om den ringer mens jeg kjører, det er sjeldent mer enn en halvtimes tid til jeg er fremme dit jeg skal allikevel, skulle jeg vente en viktig tlf så stopper jeg. Kan lese sms om jeg står i stillestående kø da. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.