Gå til innhold

Mobilprat i bil!! Jeg er så dum!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg snakker i mobilen når jeg kjører så og si ALLTID jeg, og jeg er ultra sløv med å bruke handsfri....

SMS, nei det gjør jeg ikke i bil, syns det virker skumlere for å si det sånn...

Men 1.300,- uff, det var utrolig mye,var ikke klar over at boten var blitt så høy...

Vennlig hilsen og stakkars deg

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

30

• Persille1365381127

11

• morsan

7

• Lotte :o)

6

Skrevet

gjør meg ingenting å innrømme det :o) Vet at flere av de som sier de aldri gjør det her inne, også snakker. De er bare opptatt av å være 100 % perfekte uansett hva det gjelder.

Jepp, slik er det! :0)

Jeg har jo ikke lappen, så jeg er litt utenom..

Og de gangene jeg har kjørt må jeg konsentrere meg veldig ;0)

Skrevet

Jeg er av de som synes det er helt ok med høye satser på både mobilprat mens man kjører, og å kjøre for fort!

Jeg kjører mye selv. Noen ganger kjører jeg for fort, en sjelden gang prater jeg i tlf. En gang har jeg blitt stoppet for å ha kjørt i 65 i 50-sone, og blei dritflau! Politiet nesten unnskyldte seg for den skyhøye bota, men som jeg sa så skulle det bare mangle!

Det er så lett å la være, og gidder man ikke det - og dermed velger å utsette både seg selv og andre for fare, ja så får en bare tåle bota! Hadde akkurat fått feriepenger, og trengte vel noe å bruke dem på da...

Bøtene er så høye nettopp fordi vi ikke lærer!

candyqueen_83
Skrevet

Uff, jeg snakker i mobilen når jeg kjører så og si ALLTID jeg, og jeg er ultra sløv med å bruke handsfri....

SMS, nei det gjør jeg ikke i bil, syns det virker skumlere for å si det sånn...

Men 1.300,- uff, det var utrolig mye,var ikke klar over at boten var blitt så høy...

Vennlig hilsen og stakkars deg

Ikke stakkars meg :o) Er jo ikke ute etter sympati da. Jeg vet jo at det er ulovlig. Bare kjipt når man blir stoppet for det :o)

Jeg trodde heller ikke det var så mye :o) Men nå skal jeg hvertfall kjøpe bluetooth så skjer det ikke igjen. Hehe.

candyqueen_83
Skrevet

Jepp, slik er det! :0)

Jeg har jo ikke lappen, så jeg er litt utenom..

Og de gangene jeg har kjørt må jeg konsentrere meg veldig ;0)

Er jo ikke så uvanlig, om man sjelden kjører bil, og har kjørt veldig lite da :o)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er av de som synes det er helt ok med høye satser på både mobilprat mens man kjører, og å kjøre for fort!

Jeg kjører mye selv. Noen ganger kjører jeg for fort, en sjelden gang prater jeg i tlf. En gang har jeg blitt stoppet for å ha kjørt i 65 i 50-sone, og blei dritflau! Politiet nesten unnskyldte seg for den skyhøye bota, men som jeg sa så skulle det bare mangle!

Det er så lett å la være, og gidder man ikke det - og dermed velger å utsette både seg selv og andre for fare, ja så får en bare tåle bota! Hadde akkurat fått feriepenger, og trengte vel noe å bruke dem på da...

Bøtene er så høye nettopp fordi vi ikke lærer!

Enig i det da. Man lærer av det da :o)

Jeg må innrømme at jeg ikke visste det var såpass høy bot. Tenkte kanskje rundt 700 kr :o)

Skrevet

Enig i det da. Man lærer av det da :o)

Jeg må innrømme at jeg ikke visste det var såpass høy bot. Tenkte kanskje rundt 700 kr :o)

Tror det var det helt til de plutselig satte opp bøtene på alt med trafikk for noen år siden. Jeg fikk 2900 for å kjøre 15 km for fort. Hadde jeg kjørt 16 km for fort, hadde bota vært på 4200! Snakk om hell i uhell...! :-)

Skrevet

Nå skal du få en TAKK! Pga. innlegget ditt husket jeg på å lade opp øreproppen min til i dag, så jeg har snakket lovlig flere ganger i dag!

Skrevet

Er jo ikke så uvanlig, om man sjelden kjører bil, og har kjørt veldig lite da :o)

He,he, er nok tryggest å la være da ja! ;0)

Skrevet

Jeg vet det ikke har noen hast, men det har nå allikevel blitt til at jeg har sendt korte svar ..

Moren til ei venninne leser avisen mens hun kjører, i tillegg til høy fart. Ikke rart hun har bulket bilen en del ganger da.

Vel, da er det fortjent. Avis! Den må ho jo bla i også tenker jeg.

Skrevet

Jepp, der har du rett. Jeg snakker i tlf omtrent hver gang jeg kjører. Men jeg har integrert bluetooth, så jeg har begge hendene på rattet og øynene på veien. Akkurat som man bør ha. Noe annet er ikke akseptabelt.

Jeg har en gang sett et naut med telefonen i den ene hånden, sigaretten i den andre og albuen på rattet. Med et lite barn i baksetet. - Kjørende!! Sjelden jeg har hatt så lyst til å stoppe noen for å si min mening.

Alle som skriver/leser tekstmeldinger eller prater i håndholdt telefon når de kjører bil er en stor trussel for trafikksikkerheten. De som påstår noe annet er rett og slett idioter.

ikke sagt man ikke er en trussel. Men man trenger ikke å drive med mobilen for å være en trussel i trafikken. Bare det å være halv gamle kvinnfolk i trafikken er en trussel.. :P

candyqueen_83
Skrevet

Nå skal du få en TAKK! Pga. innlegget ditt husket jeg på å lade opp øreproppen min til i dag, så jeg har snakket lovlig flere ganger i dag!

Hehe :o)

candyqueen_83
Skrevet

Vel, da er det fortjent. Avis! Den må ho jo bla i også tenker jeg.

Jada, hun blar. Skjønner ikke at hun kan få med seg noe verken på veien eller i avisen.

candyqueen_83
Skrevet

ikke sagt man ikke er en trussel. Men man trenger ikke å drive med mobilen for å være en trussel i trafikken. Bare det å være halv gamle kvinnfolk i trafikken er en trussel.. :P

Lol!

Skrevet

halvgamle kvinnfolk har lavest ulykkesrate i dette landet :-s

Skrevet

halvgamle kvinnfolk har lavest ulykkesrate i dette landet :-s

merkelig..

Persille1365381127
Skrevet

Sånn med tråd på?

Handsfree med ledning til mobilen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...