Gå til innhold

For 3 år og 2 timer siden.

jubalong70

Anbefalte innlegg

Nå er det nøyaktig 3 år og 2 timer siden jeg ble 3-barns mor.

Kl. 19.10 den 9/10 ble minstemann født etter et døgn med rier, og noen siste timer som var mer grusomme enn jeg heldigvis klarer å huske :)

Og ut kom verdens aller nydeligste lille gutt.

Fremdeles er han verdens nydeligste lille gutt, men jammen begynner han å bli stor.

Bleiene har han sluttet med. Smokk sluttet han med i dag (helt uten problem så langt). Språket er velutviklet. Humoren er stor og veldig lik morens (rent bortsett fra det med bæsj da...).

Av utseende er han sin far opp ad dage, bortsett fra øynene som han har fått fra meg.

Dagen har gitt ham både motorsag, "motorhjelm, motorhansker og motorbriller", Elias-båt og Kongeskipet båt, flere bøker, masse duplo, litt klær, en flott laster og mange fargestifter. Alle gavene ble mottatt med like stor entusiasme og glede.

Nå er det omtrent 2 timer siden han sloknet, og jeg klarer ikke å la være å gå inn til ham omtrent hver halvtime bare for å kikke, snuse og kysse litt på den vakre lille gutten som har blitt så stor. Snufs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med den store,lille gutten din :-)Så rørende :-) Tiden går så altfor fort.Min gullgutt blir 3 år på søndag. Hvor er tiden blitt av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den store,lille gutten din :-)Så rørende :-) Tiden går så altfor fort.Min gullgutt blir 3 år på søndag. Hvor er tiden blitt av??

Ja, tiden går veldig fort - på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere begge :0)

Så herlig!

Tiden går så altfor fort....

Min ble 5år nettopp, kan ikke fatte at han er så stor nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Gratulerer til dere begge :0)

Så herlig!

Tiden går så altfor fort....

Min ble 5år nettopp, kan ikke fatte at han er så stor nå!

Har du en jente også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest De er så flotte atte

Koselig innlegg! :o) Kos deg med Lilleklumpen, snart er han en lang og hengslete tenåringsslamp! ;o)

"lang og hengslete tenåringsslamp!"

He he...noe mer sjarmerende enn tenåringsgutter med glimt i øyet finnes ikke....aldeles hærlig.

Har en superflott tenåring selv med masse flotte venner, synes de er noen hærlige gullklumper hele gjengen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, lille snuppa vår :0)

Snuppa og Snuppen da :) Synes jeg husker du har skrevet det tidligere, men du nevner ikke henne så ofte. Jeg har også en 5-åring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa og Snuppen da :) Synes jeg husker du har skrevet det tidligere, men du nevner ikke henne så ofte. Jeg har også en 5-åring :)

Snuppa & Snuppen ja, verdens deiligste unger ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå så herlig innlegg! Gratulerer med dagen :) Tenk at han er så heldig og har deg til mamma :)

Gleden over å ha barn er ubeskrivelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1223616067' post='3982426]

Gratulerer til gutten og mammaen! :o)

Er det virkelig 3 år siden. Jeg husker du gikk gravid og at gutten kom. Tiden går fort.

Ja, tiden går utrolig fort. Jeg husker også at jeg satt på dol og lurte på om jeg skulle ringe føden eller ikke. Hadde aldri trodd jeg skulle være så usikker på om det var fødsel på gang når det var 3. gangen...

Det er litt vemodig å se på ham nå. Han har blitt så stor og selvstendig. Heldigvis er han veldig kosete, så jeg får masse kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ja, tiden går utrolig fort. Jeg husker også at jeg satt på dol og lurte på om jeg skulle ringe føden eller ikke. Hadde aldri trodd jeg skulle være så usikker på om det var fødsel på gang når det var 3. gangen...

Det er litt vemodig å se på ham nå. Han har blitt så stor og selvstendig. Heldigvis er han veldig kosete, så jeg får masse kos.

De vokser fort opp. Jeg har en kosete gutt også, han er 7 år nå, men liker heldigvis å kose med mammaen sin, enn så lenge ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så herlig innlegg! Gratulerer med dagen :) Tenk at han er så heldig og har deg til mamma :)

Gleden over å ha barn er ubeskrivelig!

Ååå, nå ble jeg helt rørt. Takk for komplimenten.

Barn absolutt ubeskrivelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!

-synes ikke det er lenge siden du skrev at du var gravid med nr 3 jeg...

Ikke jeg heller... ;) Tiden går fort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...