jubalong70 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nå er det nøyaktig 3 år og 2 timer siden jeg ble 3-barns mor. Kl. 19.10 den 9/10 ble minstemann født etter et døgn med rier, og noen siste timer som var mer grusomme enn jeg heldigvis klarer å huske Og ut kom verdens aller nydeligste lille gutt. Fremdeles er han verdens nydeligste lille gutt, men jammen begynner han å bli stor. Bleiene har han sluttet med. Smokk sluttet han med i dag (helt uten problem så langt). Språket er velutviklet. Humoren er stor og veldig lik morens (rent bortsett fra det med bæsj da...). Av utseende er han sin far opp ad dage, bortsett fra øynene som han har fått fra meg. Dagen har gitt ham både motorsag, "motorhjelm, motorhansker og motorbriller", Elias-båt og Kongeskipet båt, flere bøker, masse duplo, litt klær, en flott laster og mange fargestifter. Alle gavene ble mottatt med like stor entusiasme og glede. Nå er det omtrent 2 timer siden han sloknet, og jeg klarer ikke å la være å gå inn til ham omtrent hver halvtime bare for å kikke, snuse og kysse litt på den vakre lille gutten som har blitt så stor. Snufs. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sporty mamma Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer med den store,lille gutten din :-)Så rørende :-) Tiden går så altfor fort.Min gullgutt blir 3 år på søndag. Hvor er tiden blitt av?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer med den store,lille gutten din :-)Så rørende :-) Tiden går så altfor fort.Min gullgutt blir 3 år på søndag. Hvor er tiden blitt av?? Ja, tiden går veldig fort - på godt og vondt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer med dagen Han er i en herlig alder. Jeg har selv en 3-åring i hus. Hun ble 3 i sommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Koselig innlegg! ) Kos deg med Lilleklumpen, snart er han en lang og hengslete tenåringsslamp! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer til dere begge :0) Så herlig! Tiden går så altfor fort.... Min ble 5år nettopp, kan ikke fatte at han er så stor nå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer til dere begge :0) Så herlig! Tiden går så altfor fort.... Min ble 5år nettopp, kan ikke fatte at han er så stor nå! Har du en jente også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har du en jente også? Ja, lille snuppa vår :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest De er så flotte atte Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Koselig innlegg! ) Kos deg med Lilleklumpen, snart er han en lang og hengslete tenåringsslamp! ;o) "lang og hengslete tenåringsslamp!" He he...noe mer sjarmerende enn tenåringsgutter med glimt i øyet finnes ikke....aldeles hærlig. Har en superflott tenåring selv med masse flotte venner, synes de er noen hærlige gullklumper hele gjengen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kos deg med godgutten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, lille snuppa vår :0) Snuppa og Snuppen da Synes jeg husker du har skrevet det tidligere, men du nevner ikke henne så ofte. Jeg har også en 5-åring 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer med dagen! -synes ikke det er lenge siden du skrev at du var gravid med nr 3 jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Snuppa og Snuppen da Synes jeg husker du har skrevet det tidligere, men du nevner ikke henne så ofte. Jeg har også en 5-åring Snuppa & Snuppen ja, verdens deiligste unger ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Åååå så herlig innlegg! Gratulerer med dagen Tenk at han er så heldig og har deg til mamma Gleden over å ha barn er ubeskrivelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Gratulerer til gutten og mammaen! ) Er det virkelig 3 år siden. Jeg husker du gikk gravid og at gutten kom. Tiden går fort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1223616067' post='3982426] Gratulerer til gutten og mammaen! ) Er det virkelig 3 år siden. Jeg husker du gikk gravid og at gutten kom. Tiden går fort. Ja, tiden går utrolig fort. Jeg husker også at jeg satt på dol og lurte på om jeg skulle ringe føden eller ikke. Hadde aldri trodd jeg skulle være så usikker på om det var fødsel på gang når det var 3. gangen... Det er litt vemodig å se på ham nå. Han har blitt så stor og selvstendig. Heldigvis er han veldig kosete, så jeg får masse kos. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja, tiden går utrolig fort. Jeg husker også at jeg satt på dol og lurte på om jeg skulle ringe føden eller ikke. Hadde aldri trodd jeg skulle være så usikker på om det var fødsel på gang når det var 3. gangen... Det er litt vemodig å se på ham nå. Han har blitt så stor og selvstendig. Heldigvis er han veldig kosete, så jeg får masse kos. De vokser fort opp. Jeg har en kosete gutt også, han er 7 år nå, men liker heldigvis å kose med mammaen sin, enn så lenge ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Åååå så herlig innlegg! Gratulerer med dagen Tenk at han er så heldig og har deg til mamma Gleden over å ha barn er ubeskrivelig! Ååå, nå ble jeg helt rørt. Takk for komplimenten. Barn absolutt ubeskrivelige 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Gratulerer med dagen! -synes ikke det er lenge siden du skrev at du var gravid med nr 3 jeg... Ikke jeg heller... Tiden går fort 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Kos deg med godgutten! Det gjør jeg hver dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.