Gå til innhold

For 3 år og 2 timer siden.

jubalong70

Anbefalte innlegg

Gratulerer til dere begge :0)

Så herlig!

Tiden går så altfor fort....

Min ble 5år nettopp, kan ikke fatte at han er så stor nå!

Ja, tiden går utrolig fort. På en måte er det godt, samtidig er det ganske vemodig også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig innlegg! :o) Kos deg med Lilleklumpen, snart er han en lang og hengslete tenåringsslamp! ;o)

Uuuæææææhhhh, så langt har jeg jammen ikke kommet i tankene mine enda..., men du har jo helt rett!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :) Han er i en herlig alder. Jeg har selv en 3-åring i hus. Hun ble 3 i sommer.

Fantastisk alder - når man klarer å huske på at det er en bra ting med trass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1223621345' post='3982458]

De vokser fort opp. Jeg har en kosete gutt også, han er 7 år nå, men liker heldigvis å kose med mammaen sin, enn så lenge ;o)

Jentene mine er også veldig kosete, så jeg håper minsten fortsetter med det han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuæææææhhhh, så langt har jeg jammen ikke kommet i tankene mine enda..., men du har jo helt rett!!!!

*Hihi* Hver alder sin sjarm heter det jo. Min 10-åring stikker av så fort jeg er nærmere ham enn en meter i nærheten av kompiser, men hjemme uten kompisene så er han så kosete atte. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Fantastisk alder - når man klarer å huske på at det er en bra ting med trass ;)

Jeg synes ikke hun er så ille når det gjelder trass enda. Det skal uansett mye til for å slå søsteren på 5,5 når det kommer til den saken. Hun var ille, og har vært gjennom to runder allerede ;)

Storesøster bruker forresten samme trikset på lillesøster som jeg brukte på henne da hun var 3 år. Når lillesøster sier at hun er dum svarer hun "Men jeg synes du er snill". Da er hun avvæpnet på et øyeblikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...