iselin Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vi har allerede begynt å planlegge neste års ferie, og valget ser ut til å bli Syd Frankrike. Vi har jenter som er 5 og 8år, til sommeren, og reiser sammen med en annen familie med jenter på samme alder. Vi har lyst til å leie et feriehus, men er litt skeptiske til alle de private aktørene. Er det noen som har leid hus de har gode erfaringer med? Lurer også på om noen har tips til aktiviteter man kan dra på i området, vi tenker å leie bil så vi kan reise litt rundt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cagnes sur mer ved Nice Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har det perfekte huset for deg :-) Gå inn på dansommer.no og søk opp hus nr fca005. Jeg bodde der med familien min i sommer - det er altså bare rett og slett helt utrolig flott der. Diger hage, basseng, hver leilighet har egen uteplass, det er grill, vaskemaskin og parkeringsplasser. Du har utsikt nesten fra Monaco til Cannes fra hele området og hele området er avlåst fra gaten - du har egen nøkkel til porten selvsagt. Og når jeg sier nøkkel mener jeg fjernkontroll. Og det beste - det er bare tre leiligheter som leies ut der så det er heeeelt privat også. Ikke kostet det stort heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iselin Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har det perfekte huset for deg :-) Gå inn på dansommer.no og søk opp hus nr fca005. Jeg bodde der med familien min i sommer - det er altså bare rett og slett helt utrolig flott der. Diger hage, basseng, hver leilighet har egen uteplass, det er grill, vaskemaskin og parkeringsplasser. Du har utsikt nesten fra Monaco til Cannes fra hele området og hele området er avlåst fra gaten - du har egen nøkkel til porten selvsagt. Og når jeg sier nøkkel mener jeg fjernkontroll. Og det beste - det er bare tre leiligheter som leies ut der så det er heeeelt privat også. Ikke kostet det stort heller. Så jo kjempefint ut, takk for tipset! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plommeblomst Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har det perfekte huset for deg :-) Gå inn på dansommer.no og søk opp hus nr fca005. Jeg bodde der med familien min i sommer - det er altså bare rett og slett helt utrolig flott der. Diger hage, basseng, hver leilighet har egen uteplass, det er grill, vaskemaskin og parkeringsplasser. Du har utsikt nesten fra Monaco til Cannes fra hele området og hele området er avlåst fra gaten - du har egen nøkkel til porten selvsagt. Og når jeg sier nøkkel mener jeg fjernkontroll. Og det beste - det er bare tre leiligheter som leies ut der så det er heeeelt privat også. Ikke kostet det stort heller. Har du "reklamert" for dette før? Syns huset ser så kjent ut, spesielt bassenget. Ser kjempefint ut, da kunne gjerne ha tenkt meg å leie et hus på de kanter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cagnes sur mer ved Nice Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har du "reklamert" for dette før? Syns huset ser så kjent ut, spesielt bassenget. Ser kjempefint ut, da kunne gjerne ha tenkt meg å leie et hus på de kanter Ja, det har jeg. Er veldig flott der. Jeg tror det er to leiligheter med to soverom og en med ett. Eieren bor i en leilighet og hans bror i en. Så det var litt feil å si at det er tre leiligheter - det er fem, men bare tre med turister i. Hvilket vil si at man er fritatt for mas, skrik og skrål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.