mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Å jeg tror du er det perfekte leketøyet ;-) Yepp, mange leker vi kan finne på. Dette blir artig, århundres fest:-) 0 Siter
Fantine Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Menn tar ikke hint så du kan bare glemme å komme med små hint til dem. ) Be ham ut på en kopp kaffe eller en tur og prøv å bli kjent med ham på den måten? Kanskje han trodde du var sammen med mannen bak deg? Det ville nok være litt rart om han trudde jeg var sammen med mannen bak meg i køa pga at han er godt gift og far til en av ungdommene i klubben, så regner med de kjenner hverandre godt. Har SÅ lyst å bli kjent med denne mannen, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Jeg drikker ikke kaffe og er helt dum med kaffekoking :-( Men , han blunket jo til meg fra bilen, det må jo være et positivt tegn? Eller? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Det ville nok være litt rart om han trudde jeg var sammen med mannen bak meg i køa pga at han er godt gift og far til en av ungdommene i klubben, så regner med de kjenner hverandre godt. Har SÅ lyst å bli kjent med denne mannen, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Jeg drikker ikke kaffe og er helt dum med kaffekoking :-( Men , han blunket jo til meg fra bilen, det må jo være et positivt tegn? Eller? ''Jeg drikker ikke kaffe og er helt dum med kaffekoking :-('' Be ham med deg ut på en kopp kaffe så kan du kjøpe en kopp varm sjokolade eller noe til deg selv. ) Han kommer neppe og ringer på døra di sånn uten videre. Om det meldes bra vær hos dere nå i helga så be ham med på en tur i marka! Ta med matpakke og termos med kakao og rusle en tur? Høres kjempekoselig ut synes jeg. ) 0 Siter
Fantine Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Når du sier at han er så mye eldre enn deg, uten at jeg vet antall år, så vil han også tro at du ikke vil ha noe med en så "gammel" mann å gjøre. Han tør ikke å tro på det og vil trå veldig varsomt. For meg hørtes han mer sjenert ut ved å ikke se direkte på deg, det behøver i alle fall ikke å bety at han ikke er interessert. Men selvsagt kan du jo bety at han ikke er interessert heller, det vet man jo aldri, men jeg hadde ikke gitt opp så lett etter kun et møte som dette. Det hender at jeg blir flørtet med av ganske mange år yngre jenter, opp til 30 år yngre, men jeg vet jo ikke hvorfor de flørter, er det fordi de mener at det er trygt å flørte med meg fordi de vet det ikke blir noe mer eller er det fordi de tror at kanonen ikke er ladd? .....(her går de fem på, hehe) Jeg får meg ikke helt til å tro de flørter fordi de vil ha et forhold til meg....skjønner du hva jeg mener og ser du utfordringen din her? Er det motorsykkel på bane du og han kjører? Jeg kjører mye mc på vei, men kjører billøp på bane:-) Så koselig å få svar fra en mann også, av en eller annen grunn tenkte jeg det bare var oss damer som skal tolke og analysere alt i alle retninger... Denne mannen er ca 33 år eldre enn meg.. men han er meget sprek og alle tror han er mye yngre. Jeg er 30. Så da vet du alderen hans. Han ble skilt for et år siden etter å ha vært gift i minst ca 25 år, kanskje mer. Jeg er helt håpløs å flørte, så er ikke så vant med det. I tillegg har jeg kjempedårlig selvtillit, så jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få til å finne på noe å prate med han om. Jeg ringte ham i august ang. en sak med klubben, men det ble liksom bare med praten om klubben. Hvordan i alle dager skal jeg få til å snakke med han om andre ting? Føles helt håpløst.. Jeg skjønner hva du sier med at det ikke er lett å vite om noen flørter fordi det er "trygt". Jeg ville nå i alle fall tenkt at en godt voksen mann gjerne utstråler "trygghet", ikke i form av uladde kanoner eller hva du kalte det, men heller fordi det at en godt voksen mann gjerne er avslappa og har masse erfaring generelt føles trygt, godt og sexy for en yngre dame Er det forresten alltid positivt at en mann blunker til deg? Jeg ble i alle fall knallrød og gikk på en rosa sky helt til jeg kom på at det kanskje kunne være en måte å "mildne" avvisninga på. Jeg møtte han forresten en gang i sommer og så at blikket hans vandret fra ansiktet og ned mot midtpartiet.. jeg tenkte at han trur jeg er gravid eller for glad i sjokolade og at det ikke passer seg i forhold til den sporten vi driver... Jeg tør ikke si hva slags sport det er, men tror ikke du er han da.. håper jeg Men så mente en venninne at han kanskje bare studerte formene mine.. ehh.. Betød den blikk-vandringa da at han mest sannsynlig finner meg frastøtende? 0 Siter
Fantine Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 ''Jeg drikker ikke kaffe og er helt dum med kaffekoking :-('' Be ham med deg ut på en kopp kaffe så kan du kjøpe en kopp varm sjokolade eller noe til deg selv. ) Han kommer neppe og ringer på døra di sånn uten videre. Om det meldes bra vær hos dere nå i helga så be ham med på en tur i marka! Ta med matpakke og termos med kakao og rusle en tur? Høres kjempekoselig ut synes jeg. ) God idé, men jeg kjenner han jo ikke så godt at det faller seg naturlig nå. Dessuten er han så travelt opptatt med full jobb, sporten, verv i klubber her og der. Skriver det opp bak øret hvis jeg får prata litt mer med han slik at en invitasjon faller naturlig! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 God idé, men jeg kjenner han jo ikke så godt at det faller seg naturlig nå. Dessuten er han så travelt opptatt med full jobb, sporten, verv i klubber her og der. Skriver det opp bak øret hvis jeg får prata litt mer med han slik at en invitasjon faller naturlig! :-) Du må hoppe i det vet du! Ring ham nå og spør om han er opptatt på søndag! 0 Siter
Fantine Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Han unnviker blikket ditt fordi han er usikker på deg. Du får by på en kaffeskvett så ser du hva som skjer. Hvorfor skulle han være usikker på meg, egentlig? Hm... 0 Siter
Fantine Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223625803' post='3982528] Det er umulig å si. Men det skal vel noe til for at han ønsker en framtid med deg...? Spør om han vil ta en kopp kaffe (eller noe), så lodder du stemninga. Han ringer sikkert ikke på døra di, så hvis du ønsker kontakt, så må du ta initiativet selv. Lykke til! ) Ja, det er jo bare jeg som fantaserer om at vi ville vært perfekt for hverandre. Jeg kjenner han ikke så veldig godt ennå, men vil jo gjerne bli mer kjent med han. Jeg får finne en måte å prøve å bli kjent med han på.. 0 Siter
Fantine Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Du må hoppe i det vet du! Ring ham nå og spør om han er opptatt på søndag! hehe... Takk for oppbackinga, men jeg tør ikke :-( Får henge på Rema og se etter ham, og finne på noe dumt å spørre om ang. sporten vi begge driver... 0 Siter
Fantine Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Det var mye å spørre om etter en liten samtale på Rema. Det er vel ingen som kan svare deg dertil er det for lite fakta og for mange grublerier om omtrent ingenting. Ja, skjønner, men til mitt forsvar får jeg vel si at jeg til vanlig ikke er sånn som grubler over småting.. Føler at jeg er blitt helt fjortis med denne "forelskelsen". :-( 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Hva jeg ikke har fått med meg om deg. Hva slags sykkel kjører du? :-) Fanken ta, jeg glemte jo å legge inn linken..."lol* Men her er'n:-) http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20%20A/Suzuki%20GSX%201100F%2092%20%202.jpg 0 Siter
bustebeisa Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Fanken ta, jeg glemte jo å legge inn linken..."lol* Men her er'n:-) http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20%20A/Suzuki%20GSX%201100F%2092%20%202.jpg Da forstod jeg litt mer av den forrige meldingen. :-) Flott sykkel det der da. :-) Selv kjører jeg en liten R6. Grei liten jentesykkel det. :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Da forstod jeg litt mer av den forrige meldingen. :-) Flott sykkel det der da. :-) Selv kjører jeg en liten R6. Grei liten jentesykkel det. :-) Så bra:-) Har du bilde? Kjørt lenge? Jeg er veldig fornøyd med denne sykkelen, den går svært bra og er god å kjøre. 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Så koselig å få svar fra en mann også, av en eller annen grunn tenkte jeg det bare var oss damer som skal tolke og analysere alt i alle retninger... Denne mannen er ca 33 år eldre enn meg.. men han er meget sprek og alle tror han er mye yngre. Jeg er 30. Så da vet du alderen hans. Han ble skilt for et år siden etter å ha vært gift i minst ca 25 år, kanskje mer. Jeg er helt håpløs å flørte, så er ikke så vant med det. I tillegg har jeg kjempedårlig selvtillit, så jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få til å finne på noe å prate med han om. Jeg ringte ham i august ang. en sak med klubben, men det ble liksom bare med praten om klubben. Hvordan i alle dager skal jeg få til å snakke med han om andre ting? Føles helt håpløst.. Jeg skjønner hva du sier med at det ikke er lett å vite om noen flørter fordi det er "trygt". Jeg ville nå i alle fall tenkt at en godt voksen mann gjerne utstråler "trygghet", ikke i form av uladde kanoner eller hva du kalte det, men heller fordi det at en godt voksen mann gjerne er avslappa og har masse erfaring generelt føles trygt, godt og sexy for en yngre dame Er det forresten alltid positivt at en mann blunker til deg? Jeg ble i alle fall knallrød og gikk på en rosa sky helt til jeg kom på at det kanskje kunne være en måte å "mildne" avvisninga på. Jeg møtte han forresten en gang i sommer og så at blikket hans vandret fra ansiktet og ned mot midtpartiet.. jeg tenkte at han trur jeg er gravid eller for glad i sjokolade og at det ikke passer seg i forhold til den sporten vi driver... Jeg tør ikke si hva slags sport det er, men tror ikke du er han da.. håper jeg Men så mente en venninne at han kanskje bare studerte formene mine.. ehh.. Betød den blikk-vandringa da at han mest sannsynlig finner meg frastøtende? Vi menn tolker og analyserer ikke så mye, vi er mye enklere sånn:-) Jeg tror nok at aldersforskjellen gjør at han vil ligge litt lavt. Jeg tror også at han ikke ville gi deg altfor mye oppmerksomhet på butikken heller fordi han var redd for at dette vil virke rart på andre, særlig den felles bekjente. Akkurat denne episoden skal du ikke legge altfor mye i. Ringe han for å snakke om klubben er jo helt ideelt, for da er det lett å pense over på noe annet. Det kan begynne med at du håper at været blir bra neste gang dere skal kjøre, så kan du pense det over på at du håper været blir bra i helgen for så igjen å spørre om hva han skal gjøre, sånn er det bare å fortsette:-) Stort sett så utstråler en moden mann trygghet og er gjerne avslappet og rolig, slik er det nok med han også, som du ser og liker.-) Det vil alltid være positivt at en mann blunker til deg, men samtidig betyr ikke det nødvendigvis at han vil gifte seg med deg-) Med andre ord, hvor positivt der er kan varier, men positivet er det nok. Blikkvandring er stort sett positivt, i alle fall er det slik for meg. Hvis jeg gjør det med ei jente så er det fordi jeg liker det jeg ser og vil studere det litt nærmere. Men det er de gangene at jeg kan gjøre det hvis noe er ekstremt, men da er det ekstremt også og da er det ikke for at jeg liker det jeg ser. Men ikke tolk for mye, vær deg selv og ta det med ro, men benytt de mulighetene du har for å snakke med han, la ting utvikler seg sakte og naturlig. Ikke sikkert at han er klar for noe forhold nå heller, men da kan du heller ha et mer avstandsforhold til han og kanskje det kan utvikler seg videre. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Hvorfor skulle han være usikker på meg, egentlig? Hm... Altså, han kan ha merket noe ved deg som gjør at han ikke vet om du er interessert eller bare høflig oppmerksom kanskje? En mann som er såpass mye eldre enn deg blir nok fort usikker pga alderen. Og DE vil i allefall ikke drite seg ut, så det er du som må ta sjanser her om han skal forstå hva du vil/ våge å tro på deg som flørtende. Om han er interessert tilbake finner du fort ut av. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Fanken ta, jeg glemte jo å legge inn linken..."lol* Men her er'n:-) http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20%20A/Suzuki%20GSX%201100F%2092%20%202.jpg Perfekt sete til å sitte klistret... *s* 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223673190' post='3983274] Perfekt sete til å sitte klistret... *s* Yepp og ikke nok med det, men når jeg bremser så sklir jentene skikkelig godt inntil.....ordentlig, kjenner det meste:-).....livet er herlig.-) 0 Siter
Fantine Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Vi menn tolker og analyserer ikke så mye, vi er mye enklere sånn:-) Jeg tror nok at aldersforskjellen gjør at han vil ligge litt lavt. Jeg tror også at han ikke ville gi deg altfor mye oppmerksomhet på butikken heller fordi han var redd for at dette vil virke rart på andre, særlig den felles bekjente. Akkurat denne episoden skal du ikke legge altfor mye i. Ringe han for å snakke om klubben er jo helt ideelt, for da er det lett å pense over på noe annet. Det kan begynne med at du håper at været blir bra neste gang dere skal kjøre, så kan du pense det over på at du håper været blir bra i helgen for så igjen å spørre om hva han skal gjøre, sånn er det bare å fortsette:-) Stort sett så utstråler en moden mann trygghet og er gjerne avslappet og rolig, slik er det nok med han også, som du ser og liker.-) Det vil alltid være positivt at en mann blunker til deg, men samtidig betyr ikke det nødvendigvis at han vil gifte seg med deg-) Med andre ord, hvor positivt der er kan varier, men positivet er det nok. Blikkvandring er stort sett positivt, i alle fall er det slik for meg. Hvis jeg gjør det med ei jente så er det fordi jeg liker det jeg ser og vil studere det litt nærmere. Men det er de gangene at jeg kan gjøre det hvis noe er ekstremt, men da er det ekstremt også og da er det ikke for at jeg liker det jeg ser. Men ikke tolk for mye, vær deg selv og ta det med ro, men benytt de mulighetene du har for å snakke med han, la ting utvikler seg sakte og naturlig. Ikke sikkert at han er klar for noe forhold nå heller, men da kan du heller ha et mer avstandsforhold til han og kanskje det kan utvikler seg videre. Tusen takk for tilbakemeldingen, mrxx (og dere andre også). Det virker nok ikke slik, men jeg er egentlig kjempeavslappa selv også, så jeg har allerede venta kjempelenge på muligheter å bli kjent med han. Nå er jeg visst blitt skikkelig høst-yr, siden jeg plutselig er blitt så utålmodig. Mest sannsynlig kommer jeg bare til å bli sittende og vente lengselsfullt på at han skal komme seilende på ei fjøl til meg (at vi blir mer kjent på en mer naturlig måte). Så nå har jeg fått det for meg at det ikke kommer til å skje, for det er alltid andre som kommer "i veien" når jeg begynner å prate med han, som på Rema her om dagen. Kan det være en idé å spørre han om "kurs"/instruksjon i forbindelse med den sporten vi driver med? Er det veldig gjennomskuelig, eller kan det hende at han tror at det er kun akkurat det jeg spør om - om han kan arrangere kurs? Vil bli veldig lei meg om han sier nei da (noe han fort kan gjøre pga dårlig tid og det er ikke hans felt egentlig). Samtidig er det slik at samtlige jeg prater med og spør om ting ved denne sporten, sier at det er han jeg bør snakke med. Og til han kommer jeg meg jo ikke. :-( Et kjempeviktig spørsmål: Finnes det noen triks som vil få han til å ta initiativ ? 0 Siter
Fantine Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Tusen takk for tilbakemeldingen, mrxx (og dere andre også). Det virker nok ikke slik, men jeg er egentlig kjempeavslappa selv også, så jeg har allerede venta kjempelenge på muligheter å bli kjent med han. Nå er jeg visst blitt skikkelig høst-yr, siden jeg plutselig er blitt så utålmodig. Mest sannsynlig kommer jeg bare til å bli sittende og vente lengselsfullt på at han skal komme seilende på ei fjøl til meg (at vi blir mer kjent på en mer naturlig måte). Så nå har jeg fått det for meg at det ikke kommer til å skje, for det er alltid andre som kommer "i veien" når jeg begynner å prate med han, som på Rema her om dagen. Kan det være en idé å spørre han om "kurs"/instruksjon i forbindelse med den sporten vi driver med? Er det veldig gjennomskuelig, eller kan det hende at han tror at det er kun akkurat det jeg spør om - om han kan arrangere kurs? Vil bli veldig lei meg om han sier nei da (noe han fort kan gjøre pga dårlig tid og det er ikke hans felt egentlig). Samtidig er det slik at samtlige jeg prater med og spør om ting ved denne sporten, sier at det er han jeg bør snakke med. Og til han kommer jeg meg jo ikke. :-( Et kjempeviktig spørsmål: Finnes det noen triks som vil få han til å ta initiativ ? Æsj, tror forresten at han studerte meg den gangen i sommer fordi han ikke likte det han så... jeg tenkte det var negativt i det øyeblikket jeg så at han lot blikket vandre. Såntno i positiv mening skjer meg egentlig aldri :-( Ingen krise da. Jeg kan jo alltids bare fortsette å fantasere.. istedet for å dumme meg ut og sky Rema og stedene han vanker de neste 30 årene... (Om ikke _han_ tar initiativ til å bli kjent med meg da, hehe..) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Så bra:-) Har du bilde? Kjørt lenge? Jeg er veldig fornøyd med denne sykkelen, den går svært bra og er god å kjøre. Her har du sykkelen min: http://www.bikez.com/pictures/yamaha/2004/21126_0_1_2_yzf-r6_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg Samme farge og modell. Min andre sykkel Tok lappen i 97. Første hele sesong var 00. Kjører fra 15 000 til 18 000 i året. Både innland og utland. Landevei og bane. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.