Gå til innhold

Hvordan tolker dere dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingen, mrxx (og dere andre også).

Det virker nok ikke slik, men jeg er egentlig kjempeavslappa selv også, så jeg har allerede venta kjempelenge på muligheter å bli kjent med han. Nå er jeg visst blitt skikkelig høst-yr, siden jeg plutselig er blitt så utålmodig. Mest sannsynlig kommer jeg bare til å bli sittende og vente lengselsfullt på at han skal komme seilende på ei fjøl til meg (at vi blir mer kjent på en mer naturlig måte). Så nå har jeg fått det for meg at det ikke kommer til å skje, for det er alltid andre som kommer "i veien" når jeg begynner å prate med han, som på Rema her om dagen.

Kan det være en idé å spørre han om "kurs"/instruksjon i forbindelse med den sporten vi driver med? Er det veldig gjennomskuelig, eller kan det hende at han tror at det er kun akkurat det jeg spør om - om han kan arrangere kurs?

Vil bli veldig lei meg om han sier nei da (noe han fort kan gjøre pga dårlig tid og det er ikke hans felt egentlig). Samtidig er det slik at samtlige jeg prater med og spør om ting ved denne sporten, sier at det er han jeg bør snakke med. Og til han kommer jeg meg jo ikke. :-(

Et kjempeviktig spørsmål:

Finnes det noen triks som vil få han til å ta initiativ ?

Sitt aldri rolig og vent på at han skal ta kontakt, benytt alle mulgiheter du har til å ta kontakt.

Kurs høres så mye arbeid ut, så spør heller om veiledning, gjerne teoretisk og at du kan komme til han, feks. bare si at jeg vet at du har mye gjøre så jeg kan komme til deg, så du slipper å bruke tid på å reise til meg.

Hva så om det virker gjennomskuelig, betyr det noe da?

Du får han antagelig ikke til å ta initiativ før han skjønner at du er interessert. På grunn av aldersforkjellen, så vil han helt sikkert ligge litt lavt.

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

33

• Lotte :o)

16

• bustebeisa

15

• Fantine

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Her har du sykkelen min:

http://www.bikez.com/pictures/yamaha/2004/21126_0_1_2_yzf-r6_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg

Samme farge og modell.

Min andre sykkel Tok lappen i 97. Første hele sesong var 00.

Kjører fra 15 000 til 18 000 i året. Både innland og utland. Landevei og bane. :-)

Sykkelen var tøff og veldig fin. Sikkert artig å kjøre. Det er sexy at jenter kjører mc.-)

Du kjører mye i året skjønner jeg, mer enn meg, selv om jeg kjører hver dag i fra mai til ut i november, hvis det ikke blir glatt.

Jeg kjøpte min første i 1973:-)

Skrevet

Sykkelen var tøff og veldig fin. Sikkert artig å kjøre. Det er sexy at jenter kjører mc.-)

Du kjører mye i året skjønner jeg, mer enn meg, selv om jeg kjører hver dag i fra mai til ut i november, hvis det ikke blir glatt.

Og jeg synes det er sexy med mannfolk på sykler. :-)

Bruker syklen mye ja, men jeg har vært heldig de siste årene å få tid til en skikkelig langtur. I fjor hadde jeg vel 6500 km på 16 dager.

Fra søralandet og opp til Tromsø, med ei natt med villkamping i Lofoten.

Skrevet

Og jeg synes det er sexy med mannfolk på sykler. :-)

Bruker syklen mye ja, men jeg har vært heldig de siste årene å få tid til en skikkelig langtur. I fjor hadde jeg vel 6500 km på 16 dager.

Fra søralandet og opp til Tromsø, med ei natt med villkamping i Lofoten.

Det må ha vært en fin tur:-) Hadde vært artig å vært med på.

Så er det artig å kjøre sammen med flere, før så samles vi på et torg i nærheten her jeg bor, hvor lørdag kl 14, men det er det blitt slutt på dessverre. Noen ville heller starte kl 11 og så ble det rot med tider og nå er det ingen som møter opp.

Skrevet

''Jeg kjøpte min første i 1973:-)''

*hihi* Hvilken årsmodell er du, egentlig? Samme årsmodell som siste VW Boble m/delt bakrute? ;-)

Skrevet

Det må ha vært en fin tur:-) Hadde vært artig å vært med på.

Så er det artig å kjøre sammen med flere, før så samles vi på et torg i nærheten her jeg bor, hvor lørdag kl 14, men det er det blitt slutt på dessverre. Noen ville heller starte kl 11 og så ble det rot med tider og nå er det ingen som møter opp.

Var en helt utrolig flott tur. Nesten bare fint vær. Det var jo da det var dårlig vær her sør, mens sola skinte fra skyfri himmel der nord.

Gikk forbi en butikk i Hattfjelldal som var stengt på grunn av varmen. :-)

Når jeg kjører lang tur, trives jeg som regel best om vi bare er to eller tre. Kjører mye langtur alene også. Men på ettermiddagsturer er det koselig å være en hel gjeng. Bare det ikke blir for mange røykepauser. :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223654380' post='3982994]

Jeg stusset litt på den jeg også ;p

Her er det kun åpent for visning *hehe*

*knegg*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223731530' post='3983618]

''Jeg kjøpte min første i 1973:-)''

*hihi* Hvilken årsmodell er du, egentlig? Samme årsmodell som siste VW Boble m/delt bakrute? ;-)

Hehe, det er mulig, jeg er ikke helt sikker på når siste modellen ble laget:-)

Skrevet

Sitt aldri rolig og vent på at han skal ta kontakt, benytt alle mulgiheter du har til å ta kontakt.

Kurs høres så mye arbeid ut, så spør heller om veiledning, gjerne teoretisk og at du kan komme til han, feks. bare si at jeg vet at du har mye gjøre så jeg kan komme til deg, så du slipper å bruke tid på å reise til meg.

Hva så om det virker gjennomskuelig, betyr det noe da?

Du får han antagelig ikke til å ta initiativ før han skjønner at du er interessert. På grunn av aldersforkjellen, så vil han helt sikkert ligge litt lavt.

Ok.. takk for råd, mrxx.

Skal prøve å få kontakt med han hvis anledninga byr seg etterhvert.

Forundrer meg ikke om noen andre snapper han opp i mellomtiden da. :(

Problemet er.. at om han vil ligge lavt pga alderen hans, så vil jeg gjøre det samme pga utseende. Innerst inne kan jeg ikke tro at en så flott mann noensinne vil kunne bli interessert i meg.

Men i fantasienes verden kan alt skje :-)

Skrevet

Var en helt utrolig flott tur. Nesten bare fint vær. Det var jo da det var dårlig vær her sør, mens sola skinte fra skyfri himmel der nord.

Når jeg kjører lang tur, trives jeg som regel best om vi bare er to eller tre. Kjører mye langtur alene også. Men på ettermiddagsturer er det koselig å være en hel gjeng. Bare det ikke blir for mange røykepauser. :-)

Været betyr mye, i alle fall hvis man skal kjøre langt. Korte turer eller dagsturer så gjør det ikke så mye om det regner litt.

Det er fort gjort at noen begynner å dra opp hastigheten hvis det er mange og det blir stessende. Jeg liker å kjøre både med mange og få eller alene.

Vi får ta en tur en dag:-)

Skrevet

Været betyr mye, i alle fall hvis man skal kjøre langt. Korte turer eller dagsturer så gjør det ikke så mye om det regner litt.

Det er fort gjort at noen begynner å dra opp hastigheten hvis det er mange og det blir stessende. Jeg liker å kjøre både med mange og få eller alene.

Skrevet

Ok.. takk for råd, mrxx.

Skal prøve å få kontakt med han hvis anledninga byr seg etterhvert.

Forundrer meg ikke om noen andre snapper han opp i mellomtiden da. :(

Problemet er.. at om han vil ligge lavt pga alderen hans, så vil jeg gjøre det samme pga utseende. Innerst inne kan jeg ikke tro at en så flott mann noensinne vil kunne bli interessert i meg.

Men i fantasienes verden kan alt skje :-)

Du må ikke ha så dårlig selvtilit. Husk at selvtillit er også sexy.

Skrevet

Du må ikke ha så dårlig selvtilit. Husk at selvtillit er også sexy.

Ja, det var nu det da :(

Skrevet

Ja, det var nu det da :(

Skjønner at det er noe man ikke får over natta, men prøv å jobb med det, det er ingen grunn til at du skal føle deg noe dårligere enn andre.

Du er like mye verdt som andre også, så hev hode og rett ryggen:-)

Skrevet

Alltid klar for tur jeg. :)

Skrevet

Alltid klar for tur jeg. :)

Hva gjør du oppe kl 05:47? Enten har du stått tidlig opp eller så har du ikke lagt deg ennå.-)

Skrevet

Hva gjør du oppe kl 05:47? Enten har du stått tidlig opp eller så har du ikke lagt deg ennå.-)

Desverre måtte jeg på jobb....

Sitter nå her og gjør absolutt ingenting. Titter ut på et utrolig flott høstær. Men, men...

Skrevet

Desverre måtte jeg på jobb....

Sitter nå her og gjør absolutt ingenting. Titter ut på et utrolig flott høstær. Men, men...

Jeg skal ta meg en liten mc tur nå, det blåser litt, men det er sol og fint høstvær.

Så du får bare sitte der og se ut:-)

Skrevet

Jeg skal ta meg en liten mc tur nå, det blåser litt, men det er sol og fint høstvær.

Så du får bare sitte der og se ut:-)

God tur!

Kos deg! :-)

Skrevet

God tur!

Kos deg! :-)

Hei igjen.

Det begynner å ane meg at du er tidligere mc-huldra?

Da er et rart at du ikke husker at jeg kjører mc, for det har vi snakket om før.

Du traff vel femma også? Mener at du har kjørt med henne en gang eller truffet henne. Hun har kjørt mc før og jeg har kjørt en tur med henne for flere år siden. Kona og jeg har vært i Helvete med henne:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...