Gå til innhold

Hvordan tolker dere dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen.

Det begynner å ane meg at du er tidligere mc-huldra?

Da er et rart at du ikke husker at jeg kjører mc, for det har vi snakket om før.

Du traff vel femma også? Mener at du har kjørt med henne en gang eller truffet henne. Hun har kjørt mc før og jeg har kjørt en tur med henne for flere år siden. Kona og jeg har vært i Helvete med henne:-)

Heia mrxx.

Sorry litt sent svar.

Stemmer at jeg er tidligere mchuldra. :-) Har nevnt det et par steder her inne. Følte meg litt harry, så jeg følte for å bytte nick da jeg kom tilbake etter lengre tid borte.

Når jeg tenker meg godt om, så demrer det svakt for meg at vi kanskje snakket om at du kjører sykkel. (huff, at jeg glemmer slike ting, må være tegn på at jeg begynner å bli gammel)

Men femma er jeg sikker på at jeg ikke har kjørt sammen med. :-) Og der er jeg sikker fordi jeg så og si aldri har kjørt sykkel sammen med andre jenter. Ikke drar jeg på treff heller. :-)

Helvete har jeg sett bilder fra. Spørs om jeg ikke må ta meg en tur dit jeg og. :-)

Nå skal jeg ut å gå tur. Har gått mye denne sesongen, men neste sesong skal jeg kjøre pent og ikke gå noe som helst. ;-) Gleder meg til april. :-)

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

33

• Lotte :o)

16

• bustebeisa

15

• Fantine

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Heia mrxx.

Sorry litt sent svar.

Stemmer at jeg er tidligere mchuldra. :-) Har nevnt det et par steder her inne. Følte meg litt harry, så jeg følte for å bytte nick da jeg kom tilbake etter lengre tid borte.

Når jeg tenker meg godt om, så demrer det svakt for meg at vi kanskje snakket om at du kjører sykkel. (huff, at jeg glemmer slike ting, må være tegn på at jeg begynner å bli gammel)

Men femma er jeg sikker på at jeg ikke har kjørt sammen med. :-) Og der er jeg sikker fordi jeg så og si aldri har kjørt sykkel sammen med andre jenter. Ikke drar jeg på treff heller. :-)

Helvete har jeg sett bilder fra. Spørs om jeg ikke må ta meg en tur dit jeg og. :-)

Nå skal jeg ut å gå tur. Har gått mye denne sesongen, men neste sesong skal jeg kjøre pent og ikke gå noe som helst. ;-) Gleder meg til april. :-)

Mente i alle fall at du har møtt Femma, men kanskje du bare har snakket med henne her inne?

Jeg tror jaggu meg du begynner å bli gammel så lenge du har begynt å gå mye når du har en fin mc stående hjemme:-)

Du får si i fra når du skal til Helvete, kanskje jeg slår meg med.

Skrevet

Mente i alle fall at du har møtt Femma, men kanskje du bare har snakket med henne her inne?

Jeg tror jaggu meg du begynner å bli gammel så lenge du har begynt å gå mye når du har en fin mc stående hjemme:-)

Du får si i fra når du skal til Helvete, kanskje jeg slår meg med.

Ikke jeg som sier at jeg må gå. :-)

Var to karer med uniform som ble så betatt av fletta som flagret i vinden, så de måtte bare stoppe meg. Og da de så bildet av meg, ble de enda mer betatt og ville ikke gi det tilbake...

Men i april, da blir det bra igjen. :-)

Skrevet

Heia mrxx.

Sorry litt sent svar.

Åh.. Jeg er så dum noen ganger. Det slo meg aldri at det handlet om motorsykkel! Jeg har alltid tenkt McHuldra - som i McDonalds og McDreamy. Jaja:)

Skrevet

Åh.. Jeg er så dum noen ganger. Det slo meg aldri at det handlet om motorsykkel! Jeg har alltid tenkt McHuldra - som i McDonalds og McDreamy. Jaja:)

Derfor jeg byttet nick. :-)

Ikke like hyggelig å bli forbundet med McDonalds. :-)

Skrevet

Derfor jeg byttet nick. :-)

Ikke like hyggelig å bli forbundet med McDonalds. :-)

Jeg likte det, jeg:) bustebeisa høres vel rølpete ut, synes jeg.

Skrevet

Var to karer med uniform som ble så betatt av fletta som flagret i vinden, så de måtte bare stoppe meg. Og da de så bildet av meg, ble de enda mer betatt og ville ikke gi det tilbake...

Aaaahaaa, sånn og forstå.

Du får kjøpe deg moped, de går ikke over 40:-)

Skrevet

Jeg likte det, jeg:) bustebeisa høres vel rølpete ut, synes jeg.

Hmm... rølpete.

Hmm...Aller helst ville jeg nok helst bare hete huldra, som jeg het da jeg først registrerte meg her inne for mange, mange år siden. Men så var jeg uten pc et år, eller noe slikt. Da jeg kom inn igjen, var huldra nicket tatt av noen andre.

Men både huldra og bustebeisa henspiller litt på håret mitt.

Da bestemor lå på sykehuset før hun døde, kalte hun meg for bustebeisa. Hun hadde nok en formening om at mødre burde ha kort hår. Så da de andre søstrene mine ble beskrevet som snille, ble jeg bare kalt bustebeisa.:-)

Og siden hun var den siste gjennlevende i generasjonene mine over meg, var hun veldig spesiell for meg, og derfor liker jeg det nicket selv. :-)

Det og hva kjæresten min kaller meg, men det er en variant av navnet mitt, så da er det vel best å ikke bruke det. Selv om jeg ikke er så nøye på min anonymitet. :-)

Skrevet

Aaaahaaa, sånn og forstå.

Du får kjøpe deg moped, de går ikke over 40:-)

Hihi... :-)

Men strengt tatt har jeg vel ikke lov å kjøre den heller. Og det verste av alt, det skjedde ikke på min sykkel, men på en offroader.... :-)

Ja, ja.. godt det er vinter og snø snart. :-) Og du verden hvor sprek jeg blir. :-)

Skrevet

Hihi... :-)

Men strengt tatt har jeg vel ikke lov å kjøre den heller. Og det verste av alt, det skjedde ikke på min sykkel, men på en offroader.... :-)

Ja, ja.. godt det er vinter og snø snart. :-) Og du verden hvor sprek jeg blir. :-)

Du har ikke lov til å kjøre moped nå, men jeg tenkte at du kanskje burde kjøpe deg en og bytte den ut med mc'en din, da klarer du ikke å miste lappen på grunn av farten:-)

Skrevet

Hvor fort kjørte du egentlig?

Skrevet

Du har ikke lov til å kjøre moped nå, men jeg tenkte at du kanskje burde kjøpe deg en og bytte den ut med mc'en din, da klarer du ikke å miste lappen på grunn av farten:-)

Det var det da. :-)

Kjørte mopeden til dattera mi litt før jeg mistet lappen. Rart hvor vanskelig det er å holde 30 og 40 sone med en moped. Det er null problem med syklen. :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224488181' post='3990087]

Hvor fort kjørte du egentlig?

Noen hemmeligheter må ei jente få lov å ha. Synes jeg har innrømmet ganske mye med å si at jeg er fotgjenger nå.

Men... det ble 11 mnd uten lapp og 9000 i bot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...