Gå til innhold

Koselig gjensyn :)

pekkaline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt den - den har faktisk holdt seg utrolig godt i alle disse årene siden jeg så den på tv som barn!

Jeg skal vise datteren min disse klippene senere i dag :) Det er nok gøy å ha dem når en vil mimre litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte disse for noen år siden, og de har vært sett mange ganger av både ungene og oss voksne. Kjempegøy å se igjen!

Hehe ja jeg ble jo helt satt tilbake i barndommen igjen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er fin.

Har den hjemme og ungene (og foreldrene) koser seg med den.

Har kjøpt den inn til skolen også (vgs), den kan brukes i flere fag. Og den fenger der også!

Den er egentlig genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fin.

Har den hjemme og ungene (og foreldrene) koser seg med den.

Har kjøpt den inn til skolen også (vgs), den kan brukes i flere fag. Og den fenger der også!

Den er egentlig genial!

''Har kjøpt den inn til skolen også (vgs), den kan brukes i flere fag. Og den fenger der også!''

Jøss ja det kan jeg tenke meg er bra :) Godt det kan brukes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg overtok rommet til min søster var det tapenset med den Colargol figuren! Vi har den forsatt inni skapet til lille snuppa! Hihi!

Så gøy da, et godt gjemt og bevart minne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...