pekkaline Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 http://lister.start.no/621 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har kjøpt den - den har faktisk holdt seg utrolig godt i alle disse årene siden jeg så den på tv som barn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg kjøpte disse for noen år siden, og de har vært sett mange ganger av både ungene og oss voksne. Kjempegøy å se igjen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Åååååååå!!!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har kjøpt den - den har faktisk holdt seg utrolig godt i alle disse årene siden jeg så den på tv som barn! Jeg skal vise datteren min disse klippene senere i dag Det er nok gøy å ha dem når en vil mimre litt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg kjøpte disse for noen år siden, og de har vært sett mange ganger av både ungene og oss voksne. Kjempegøy å se igjen! Hehe ja jeg ble jo helt satt tilbake i barndommen igjen her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Den er fin. Har den hjemme og ungene (og foreldrene) koser seg med den. Har kjøpt den inn til skolen også (vgs), den kan brukes i flere fag. Og den fenger der også! Den er egentlig genial! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Den er fin. Har den hjemme og ungene (og foreldrene) koser seg med den. Har kjøpt den inn til skolen også (vgs), den kan brukes i flere fag. Og den fenger der også! Den er egentlig genial! ''Har kjøpt den inn til skolen også (vgs), den kan brukes i flere fag. Og den fenger der også!'' Jøss ja det kan jeg tenke meg er bra Godt det kan brukes! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Da jeg overtok rommet til min søster var det tapenset med den Colargol figuren! Vi har den forsatt inni skapet til lille snuppa! Hihi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Da jeg overtok rommet til min søster var det tapenset med den Colargol figuren! Vi har den forsatt inni skapet til lille snuppa! Hihi! Så gøy da, et godt gjemt og bevart minne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.