Gjest GA Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Så har den store stygge verden kommet til skolen vår også. 5 ungdommer stoppet en liten gutt på vei hjem fra skolen, viftet med en kniv og sa "hit med pengene" Gutten løp tilbake til skolen som kontaktet hjemmet og politiet. Saken er nå anmeldt. Forhåpentligvis var det "bare" noen som skulle tøffe seg, de holdt ham ikke fast eller noe, men gutten ble selvfølgelig livredd. Ungene er ganske opprørt, foreldrene er redde. Hva gjør man med sånt? Vi vil jo at ungene skal gå til og fra skolen og føle seg trygge på skoleveien. Mine unger har fått beskjed om at de må gå sammen og passe på hverandre. Vil jo ikke skremme dem for mye heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en redd mor Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vår 10 åring får ikke lov til å gå gangstien fra skolen og hjem alene. Den går gjennom et skogholt og det er ingen hus der. Det er den korteste veien. Istedenfor må hun gå gjennom et byggefelt og langs en traffikert vei, men det er gangsti der også. Det er lengste vei, men det går kun 5 minutter mer. Jeg tenker slik at det er mest sjans for at noe skal skje på den øde veien. Og kall meg gjerne hysterisk. men heller føre var. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Huff det er jo helt forferdelig! Det er skremmende at det blir mer og mer amerikanske tilstander her i landet også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja, jeg tror det er smart å ikke blåse det opp for mye så ungene blir veldig redde. Og også smart å si at de skal gå samlet. Håper de får ta i pøblene så de får lært dem at dette faktisk er veldig skremmende. Mange unger gjør jo mye uten å tenke konsekvens. Det er nok dette et godt bevis på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Uff.. Så ekkelt, både for foreldre og unger! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.