Gå til innhold

Oh my god....

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Smak og behag er forskjellig. Dette er for søtsuppeaktig for meg. Men, men noen liker "moren og andre liker datteren", som faren min pleier å si..

Skrevet

Jeg synes den passet greit til den doen og resten av rommet jeg ;)

Skrevet

Syns det er dårlig gjort at du legger ut bilde av badet mitt her og gjør narr av det!

;o)

Skrevet

Syns det er dårlig gjort at du legger ut bilde av badet mitt her og gjør narr av det!

;o)

Håndkleet matchet fint med resten da... *Ro ro* ;o)

Skrevet

Alt for tidlig på morgenen for slikt sukkerspinn *grøsser også*

Skrevet

Alt for tidlig på morgenen for slikt sukkerspinn *grøsser også*

Ang. snakket om å velge fliser man virkelig liker og senere kjøpere - jeg hadde med stor sikkerhet blitt avskrekket fra å kjøpe der nettopp på grunn av det badet! Alt må jo skiftes ut der og man må fort legge til 150.000,- på kjøpesummen - minst!

Skrevet

Ang. snakket om å velge fliser man virkelig liker og senere kjøpere - jeg hadde med stor sikkerhet blitt avskrekket fra å kjøpe der nettopp på grunn av det badet! Alt må jo skiftes ut der og man må fort legge til 150.000,- på kjøpesummen - minst!

Helt enig, jeg tror jeg hadde droppet hele huskjøpet bare med tanke på hvordan badet så ut... Så det er klart det er en viktig avgjørelse når man skal velge fliser.

Jeg har en linje hvor jeg kjører veldig nøytralt med farger på vegger, fliser o.l. så får man heller sette sitt personlige preg med farger og mønster på gardiner, puter, tepper, bilder og slik... Enda jeg har overhodet ingen planer om å selge huset...

Skrevet

Wow! Selger de med håndklærne også, eller? ;-)

For et lite tillegg i prisen får du dem sikkert med! ;o)

Skrevet

Jeg synes det er greit med et bad der man kan drite oppå dasslokket, og ingen legger merke til det.

Skrevet

Håndkleet matchet fint med resten da... *Ro ro* ;o)

Takk! ;o)

Skrevet

Jeg synes det er greit med et bad der man kan drite oppå dasslokket, og ingen legger merke til det.

I grunnen kan man vel søle ganske mye på et slikt bad uten at det synes...

Skrevet

I grunnen kan man vel søle ganske mye på et slikt bad uten at det synes...

Javisst, dere trenger ikke tenke på å bruke bind når dere rusler rundt der inne.

Skrevet

Javisst, dere trenger ikke tenke på å bruke bind når dere rusler rundt der inne.

Det var tanken min også... *kvalm*

Skrevet

Så ikke så bra ut nei... Er det derfra du får inspirasjonen din, hehe..

Men det var finerer enn de spy grønne doene og vaskene, med brune skap som er i gamle hus :P

Skrevet

Så ikke så bra ut nei... Er det derfra du får inspirasjonen din, hehe..

Men det var finerer enn de spy grønne doene og vaskene, med brune skap som er i gamle hus :P

''Så ikke så bra ut nei... Er det derfra du får inspirasjonen din, hehe..''

Satt faktisk og kikket litt på boligannonser for å se litt på hvordan folk har lagt flis ja. :o)

''Men det var finerer enn de spy grønne doene og vaskene, med brune skap som er i gamle hus :p''

Tror faktisk det var lysegrønn vask, toalett og badekar i et rekkehus vi så på en gang for mange år siden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...