Gjest lite hår Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har en 3 åring som fremdeles nesten ikke har hår. Bare et tynt kort lag på hodebunnen. Hvor lang tid kan det ta før det kommer mer hår?! Er dette overhodet innenfor normalen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Min 3-åring er også veldig tynn i manken. Alle hennes søsken hadde masse hår da de var så gamle. Jeg har stusset håret hennes to ganger, bare ca en cm hver gang, og likevel er det ikke langt. Jeg tror ikke det er helt uvanlig at noen er så sene. Jeg får bare håpe at det er noe i det de sier, at de som er sent ute med håret får fantastisk flott hår når det en gang kommer Jeg vet om ei som hadde slikt hår til hun begynte på skolen. Nå er det kjempefint 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har ei jente som fylte fire i slutten av mai. Hun har fortsatt tynt og fint hår. Det er veldig lite hår i vikene ennå.... Håret begynte å få litt lengde, men det som kom ut var bare tynt og fjonete. For en uke siden klippet hun håret helt kort, så nå ser det mye bedre ut:) Frisøren kommenterte faktisk håret hennes en gang. Hun sa at man pleide å si at de som bruker lang tid på å få hår, ofte får det peneste håret som voksne ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har ei jente som fylte fire i slutten av mai. Hun har fortsatt tynt og fint hår. Det er veldig lite hår i vikene ennå.... Håret begynte å få litt lengde, men det som kom ut var bare tynt og fjonete. For en uke siden klippet hun håret helt kort, så nå ser det mye bedre ut:) Frisøren kommenterte faktisk håret hennes en gang. Hun sa at man pleide å si at de som bruker lang tid på å få hår, ofte får det peneste håret som voksne ;-) Da kommer snuppa mi til å se ut som et takras som voksen Hun er født med masse (lyst) hår, og har hår midt på ryggen. Klippet mange ganger altså, så det er ikke pistrete liksom... Hun er snart 3 år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Da kommer snuppa mi til å se ut som et takras som voksen Hun er født med masse (lyst) hår, og har hår midt på ryggen. Klippet mange ganger altså, så det er ikke pistrete liksom... Hun er snart 3 år Stakkars unge! ;-P Vi får satse på at det finnes unntak fra "regelen" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Stakkars unge! ;-P Vi får satse på at det finnes unntak fra "regelen" Hehe, vi får håpe det. Ellers finnes det jo mye fint "ferdiglaget" hår 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hehe, vi får håpe det. Ellers finnes det jo mye fint "ferdiglaget" hår Ja, det er bare å spare til parykk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.