Gå til innhold

hårvekst

Gjest lite hår

Anbefalte innlegg

Gjest lite hår

Har en 3 åring som fremdeles nesten ikke har hår. Bare et tynt kort lag på hodebunnen. Hvor lang tid kan det ta før det kommer mer hår?! Er dette overhodet innenfor normalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Min 3-åring er også veldig tynn i manken. Alle hennes søsken hadde masse hår da de var så gamle. Jeg har stusset håret hennes to ganger, bare ca en cm hver gang, og likevel er det ikke langt.

Jeg tror ikke det er helt uvanlig at noen er så sene. Jeg får bare håpe at det er noe i det de sier, at de som er sent ute med håret får fantastisk flott hår når det en gang kommer ;)

Jeg vet om ei som hadde slikt hår til hun begynte på skolen. Nå er det kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei jente som fylte fire i slutten av mai. Hun har fortsatt tynt og fint hår. Det er veldig lite hår i vikene ennå.... Håret begynte å få litt lengde, men det som kom ut var bare tynt og fjonete. For en uke siden klippet hun håret helt kort, så nå ser det mye bedre ut:)

Frisøren kommenterte faktisk håret hennes en gang. Hun sa at man pleide å si at de som bruker lang tid på å få hår, ofte får det peneste håret som voksne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei jente som fylte fire i slutten av mai. Hun har fortsatt tynt og fint hår. Det er veldig lite hår i vikene ennå.... Håret begynte å få litt lengde, men det som kom ut var bare tynt og fjonete. For en uke siden klippet hun håret helt kort, så nå ser det mye bedre ut:)

Frisøren kommenterte faktisk håret hennes en gang. Hun sa at man pleide å si at de som bruker lang tid på å få hår, ofte får det peneste håret som voksne ;-)

Da kommer snuppa mi til å se ut som et takras som voksen ;)

Hun er født med masse (lyst) hår, og har hår midt på ryggen. Klippet mange ganger altså, så det er ikke pistrete liksom... Hun er snart 3 år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer snuppa mi til å se ut som et takras som voksen ;)

Hun er født med masse (lyst) hår, og har hår midt på ryggen. Klippet mange ganger altså, så det er ikke pistrete liksom... Hun er snart 3 år ;)

Stakkars unge! ;-P

Vi får satse på at det finnes unntak fra "regelen" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars unge! ;-P

Vi får satse på at det finnes unntak fra "regelen" ;)

Hehe, vi får håpe det.

Ellers finnes det jo mye fint "ferdiglaget" hår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...