Gå til innhold

Trine Grung mister jobben pga bloggen sin

Anbefalte innlegg

Gjest disco Line
Skrevet

Jeg er ikke akkurat noen stor fan av verken Trine Grung eller Elin Tvedt, men jeg må innrømme at Trine Grung hadde veldig rett i det hun skrev i bloggen sin forleden.

Elin Tvedt ble omtalt som "Ta for eksempel Elin Tvedt. Nydelig jente og veldig trivelig i tillegg. Men mediemessig, hva har hun egentlig gjort? 71 grader nord er en like stor suksess uten henne, en natt med Elin var en flopp, sparket fra NRK grunnet at hun IKKE kan intervjue i det hele tatt! Værdame på TV 2 (passer hun veldig godt til), utover det hva har hun gjort? INGENTING! Forsider på aviser hver gang hun viser seg får hun, og vi som lesere lar oss lure av nok et vakkert ytre!".

Trine Grung skriver ganske så rett om Tvedts karriere i bloggen sin, noe som ikke ble tatt nådig opp i tv-kanalen.

Elin Tvedt er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, og hadde hun ikke vært velsignet med to store og et pent fjes så hadde hun sikkert jobbet i fiskedisken på Mega hjemme i Ølen.

Synes Tv Norge går alt for langt med å fjerne Grung, men så har vel aldri den kanalen vært opptatt av eq eller iq når det kommer til å ansette programledere, f.eks: Kjetil Andre Aamodt, Henriette Lien, Christoffer Dons, Synnøve Skarbø, Gry Hege Thorslund for å nevne noen. Med rett utseende så kommer man langt der i gården.

Skrevet

Det ser ikke ut til at Trine Grung har eq eller iq heller. Dette burde hun ha spart seg for.

Jeg tror at dette er dråpen som har fått begeret til å renne over for TVN, det er helt sikkert ikke første gangen hun har slengt med leppa uten å tenke seg om.

Skrevet

Når vi snakker om TV Norges valg av programledere; har du sett på Mess-TV? Da kan vi virkelig si "Oh, my God!" Der er det mye rart, der!

Skrevet

''jeg må innrømme at Trine Grung hadde veldig rett i det hun skrev i bloggen sin forleden. ''

''Synes Tv Norge går alt for langt med å fjerne Grung''

Grung har ikke mistet jobben fordi ledelsen ikke er enig i hennes syn på Elin Tvedt (derom vet vi intet), men fordi Grung uttaler seg på denne måten om _en kollega_.

Skrevet

Hvis jeg hadde blogget offentlig på den måten om en navngitt kollega, så hadde jeg også fått sparken. Og det selv om verken jeg eller noen av kollegene mine er kjendiser.

Skrevet

Jeg synes forsåvidt det har gått helt av skaftet hva man har lov å lire av seg om den og den jeg. Hvis man har et kjent ansikt skal man liksom tåle absolutt alt av drittslenging. Trine Grung har mista gangsynet. Når jeg leser sånt tenker jeg med en gang at hun bare er misunnelig på Elins utseende. Sånn typisk kvinne-er-kvinne-verst greier.

Skrevet

Som de andre her sier: Dette handler om spilleregler i arbeidslivet, og hun har begått lojalitetsbrudd.

Skrevet

''jeg må innrømme at Trine Grung hadde veldig rett i det hun skrev i bloggen sin forleden. ''

''Synes Tv Norge går alt for langt med å fjerne Grung''

Grung har ikke mistet jobben fordi ledelsen ikke er enig i hennes syn på Elin Tvedt (derom vet vi intet), men fordi Grung uttaler seg på denne måten om _en kollega_.

Ja nettopp! Vesentlig forskjell

Skrevet

Enig eller ikke i utsagnet hennes spiller ingen rolle. Synes det er helt på sin plass at en som omtaler en kollega på denne måten mister jobben.

Har Trine Grung gjort så mye mer enn Elin Tvedt forresten?

Skrevet

Det ser ikke ut til at Trine Grung har eq eller iq heller. Dette burde hun ha spart seg for.

Jeg tror at dette er dråpen som har fått begeret til å renne over for TVN, det er helt sikkert ikke første gangen hun har slengt med leppa uten å tenke seg om.

Enig.

Skrevet

Enig eller ikke i utsagnet hennes spiller ingen rolle. Synes det er helt på sin plass at en som omtaler en kollega på denne måten mister jobben.

Har Trine Grung gjort så mye mer enn Elin Tvedt forresten?

Og det finnes ingen plass til tilgivelse på denne arbeidsplassen?

Synes Grung sin beskrivelse var fornøyelig lesing...;)

Skrevet

Og det finnes ingen plass til tilgivelse på denne arbeidsplassen?

Synes Grung sin beskrivelse var fornøyelig lesing...;)

Et gedigent overtramp synes jeg.

Om det finnes rom for tilgivelse på denne arbeidsplassen vet jeg ikke, kan hende de har tilgitt mye vi ikke vet noe om.

Fornøyelig lesing, ja.

Skrevet

Helt på sin plass! En kan ikke uttale seg på den måten om en kollega.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...