Gjest Need you now Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Ser så få annonser i avisa, og bør ha dagmamma i nærheten der jeg bor eller i nærheten av jobben, ellers blir det så stress når jeg skal levere... Men ser jo ingen i nærområdet, er det ikke noen som skal være hjemme og være dagmamma? Noen tips? 0 Siter
spiky Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg hang opp lapper i nærmiljøet jeg da jeg trengte dagmamma. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Sett opp lapp i nærbutikken eller på helsestasjonen og averter i avisa selv. 0 Siter
Gjest Trådstarter Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Sett opp lapp i nærbutikken eller på helsestasjonen og averter i avisa selv. Har prøvd det og men ikke fått napp 0 Siter
Gjest Trådstarter Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg hang opp lapper i nærmiljøet jeg da jeg trengte dagmamma. Fikk du napp da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.