Gå til innhold

Solarium

Anbefalte innlegg

Gjest pjauskusk
Skrevet

Snur dere dere når dere tar solarium? Har merket at jeg får mer farge bak enn foran, og har et litt merkelig skille midt på siden av lårene.

Skrevet

Har ikke tatt solarium mange ganger i mitt liv, men de gangene jeg har gjort det, så har jeg snudd meg ja. Fikk det rådet av ei venninne som sa at det var lett å få sånne press-flekker, altså lyse flekker der kroppen har presset når en ligger på ryggen - og det har jeg sett andre ha, ja.

Hadde egentlig hatt litt lyst å ta et par ganger nå i høst, men har ikke somlet meg til det ennå.

Gjest pjauskusk
Skrevet

Har ikke tatt solarium mange ganger i mitt liv, men de gangene jeg har gjort det, så har jeg snudd meg ja. Fikk det rådet av ei venninne som sa at det var lett å få sånne press-flekker, altså lyse flekker der kroppen har presset når en ligger på ryggen - og det har jeg sett andre ha, ja.

Hadde egentlig hatt litt lyst å ta et par ganger nå i høst, men har ikke somlet meg til det ennå.

det har jeg fått, ja. heldigvis der ingen andre enn min kjære ser det dog ;)

Skrevet

Ja, jeg snur på meg.

Ellers kan du få lysere flekker..Spesielt på skuldrene..

Synes det er skikkelig ubehaglig å ligge i solarium..Hardt..

Beina gnager i den harde plasten...Så jeg må vri litt på meg..

Men hva gjør man ikke for litt farge vinterstid ;0)

Skrevet

spørs hvordan solarium man tar det. Sånne gamle solsenger får man ikke farge på siden av, men nye store senger får man farge overalt. hvertfall jeg :)

Skrevet

det har jeg fått, ja. heldigvis der ingen andre enn min kjære ser det dog ;)

Jeg så det tydelig på ei i svømmehallen ei gang :-)

Gjest brown cheeze
Skrevet

De nye solsengene gir farge overalt,

de har til og med skuldersol

Skrevet

Ja, jeg snur på meg.

''Men hva gjør man ikke for litt farge vinterstid ;0)''

Man, i dette tilfellet meg, gjør ingenting for litt farge på vinterstid ;)

Skrevet

''Men hva gjør man ikke for litt farge vinterstid ;0)''

Man, i dette tilfellet meg, gjør ingenting for litt farge på vinterstid ;)

He,he, jeg tok litt solarium før en fest i fjor vinter. Skulle gå med en gnske åpen kjole.

Ellers pleier jeg å være gnske så lyseblå vinterstid ;0)

Gjest Angela26
Skrevet

Ja, jeg snur på meg.

Ja, disse hvite flekkene pà skulderbladene er ikke fint :-(

Nà er det kjempelenge siden jeg tok sol, men har tenkt à hive meg pà noen runder etter fòdselen. Ser litt freshere ut da :-)

For tiden gàr det i selvbruningskremer, men det er ikke helt det samme altsà!

Skrevet

Ja, disse hvite flekkene pà skulderbladene er ikke fint :-(

Nà er det kjempelenge siden jeg tok sol, men har tenkt à hive meg pà noen runder etter fòdselen. Ser litt freshere ut da :-)

For tiden gàr det i selvbruningskremer, men det er ikke helt det samme altsà!

Hvor lenge har du igjen nå? Spennende :0)

Føles godt etter solariumet, luktet sol og fint med litt farge!

ikke mye som skal til for å føle seg bedre :0)

Gjest pjauskusk
Skrevet

De nye solsengene gir farge overalt,

de har til og med skuldersol

har ikke hatt noe problem med flekker på skuldrene, så godt mulig det er et nytt et jeg ligger i. merker bare forskjell på bak og foran, at jeg har fått mer sol bak pluss en pressflekk midt på stumpen ;)

Kizza1365380506
Skrevet

Det har jeg aldri gjort. Takk for tipset :o)

Gjest Angela26
Skrevet

Hvor lenge har du igjen nå? Spennende :0)

Føles godt etter solariumet, luktet sol og fint med litt farge!

ikke mye som skal til for å føle seg bedre :0)

Har 3 uker igjen ( eller 1 uke... Er litt usikker )

:-D

Det gjòr godt etter à ha tatt sol ja :-) Eneste ulempen med det, er at det koster flesk! Da jeg var i Spania for 4 àr siden, kostet det rundt 90-100 kr halvtimen!! Sà kan tenke meg det er mye dyrere nà...

Skrevet

Har 3 uker igjen ( eller 1 uke... Er litt usikker )

:-D

Det gjòr godt etter à ha tatt sol ja :-) Eneste ulempen med det, er at det koster flesk! Da jeg var i Spania for 4 àr siden, kostet det rundt 90-100 kr halvtimen!! Sà kan tenke meg det er mye dyrere nà...

Åhr, så gøy! Du får oppdatere oss når bebisen er kommet! :0)

Lykke, lykke til!!

Jeg husker ikke hvor mye det koster med sol...Er så lenge siden!Men koster jo litt...Kjipt.Men noe må man unne seg ;0)

Gjest Angela26
Skrevet

Åhr, så gøy! Du får oppdatere oss når bebisen er kommet! :0)

Lykke, lykke til!!

Jeg husker ikke hvor mye det koster med sol...Er så lenge siden!Men koster jo litt...Kjipt.Men noe må man unne seg ;0)

Jeg skal hive meg pà à skrive en rapport nàr det har skjedd :-)

Det gjòr godt à unne seg litt ting ja! I hvertfall nà som jeg fòler meg diger og sliten.... Sà her blir det litt sol, trening og kanskje hair extensions til jul.... :-D

Skrevet

He,he, jeg tok litt solarium før en fest i fjor vinter. Skulle gå med en gnske åpen kjole.

Ellers pleier jeg å være gnske så lyseblå vinterstid ;0)

En gang i blant skader sikkert ikke :) Men når jeg ikke har tålmodighet til å sole meg på sommeren, så skal det jammen meg litt til for at jeg skal dra meg inn i et solarium på vinteren, gitt ;)

Skrevet

En gang i blant skader sikkert ikke :) Men når jeg ikke har tålmodighet til å sole meg på sommeren, så skal det jammen meg litt til for at jeg skal dra meg inn i et solarium på vinteren, gitt ;)

He,he, ikke sant! Er så kjipt..

Ikke mange gangene jeg har tatt sol, men det er ikke mye gøy...

Skrevet

Jeg skal hive meg pà à skrive en rapport nàr det har skjedd :-)

Det gjòr godt à unne seg litt ting ja! I hvertfall nà som jeg fòler meg diger og sliten.... Sà her blir det litt sol, trening og kanskje hair extensions til jul.... :-D

Da blir du nok så fin og fjong at :0)

Gjest brown cheeze
Skrevet

har ikke hatt noe problem med flekker på skuldrene, så godt mulig det er et nytt et jeg ligger i. merker bare forskjell på bak og foran, at jeg har fått mer sol bak pluss en pressflekk midt på stumpen ;)

Jeg pleier alltid å bli rød midt på stumpen når jeg soler meg, aner ikke hvorfor :D

Kanskje du kan ha på deg solkrem på den siden du pleier å få mest farge...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...