Gå til innhold

Solarium

Anbefalte innlegg

Gjest pjauskusk
Skrevet

Jeg skal hive meg pà à skrive en rapport nàr det har skjedd :-)

Det gjòr godt à unne seg litt ting ja! I hvertfall nà som jeg fòler meg diger og sliten.... Sà her blir det litt sol, trening og kanskje hair extensions til jul.... :-D

spennende! her er det sol, trening og bruning i anledning eget bryllup om en knapp uke. :)

Gjest pjauskusk
Skrevet

Jeg pleier alltid å bli rød midt på stumpen når jeg soler meg, aner ikke hvorfor :D

Kanskje du kan ha på deg solkrem på den siden du pleier å få mest farge...

kanskje det! skal snu meg i morra da. evt...nesten bare liggen m magen ned. så får vi se åssen det går. tror jeg skal beskytte brysta og nedentil litt, sånn foran iallefall dog....

burde ikke alle steder med solseng henge opp en plakat der det står "vettuge tips for fin farge" eller noe? så alle skjønner at man må snu seg? jeg har jo bare ligget og ligget og nesten sovna...:P

Gjest pjauskusk
Skrevet

Da blir du nok så fin og fjong at :0)

heh, takk, vi får se. har liksom ikke kutta ut brusen og sjokoladen nok til å se supersunn ut. en sjokkis og en brus om dagen...dog. hm. jeg har visst holdt meg unna i dag! *sjokkskadet* :D

Gjest pjauskusk
Skrevet

Jeg så det tydelig på ei i svømmehallen ei gang :-)

haha. bra jeg ikke har vært i svømmehallen på to år. om ikke hadde jeg sikkert blitt superparanoid..hihi. men. er vel noen som ser det på meg i garderoben på elixia i morra...

Gjest Angela26
Skrevet

spennende! her er det sol, trening og bruning i anledning eget bryllup om en knapp uke. :)

Oj, sà spennende! Da er det klart man mà piffe seg opp litt!

Lykke til da :-) Snart er det min tur ogsà :-)

Skrevet

heh, takk, vi får se. har liksom ikke kutta ut brusen og sjokoladen nok til å se supersunn ut. en sjokkis og en brus om dagen...dog. hm. jeg har visst holdt meg unna i dag! *sjokkskadet* :D

Pssst : Jeg spiser en skjokoladebit hver morgen!

Helt avhengig av den...Hihi!

Skrevet

Ja, jeg snur meg. Da slipper jeg også de hvite merkene på skulder/på toppen av rumpesprekken.

Dessuten blir jeg stiv i kroppen av å ligge helt stille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...