Gå til innhold

Kult ullundertøy til 11-åring?

Gjest togli

Anbefalte innlegg

11-åringen mangler ullundertøy til vinteren. Hun begynner å bli kresen når det gjelder klær, så jeg tror jeg må kjøpe kult ullundertøy for å få henne til å bruke det ;-)

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

12

• Lillemus

7

• Shova

5

• isbe

2

Mest aktive i denne tråden

Var innom sparkjøp i dag, og de hadde en del fine ting i dameavdelinga - hvis hun feks kan bruke str small.

I barneavdeligna hadde de også en del fine ting. Blant annet spin-off fra månetoppen. Knallblå longser med blondekant nede. Søtt, om kanskje ikke så kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Traa sitt er kult og dyrt :-) Ikke for det, jeg vet om det som er dyrer også...*s*

Jeg har ett sett fra Kari Traa. Rekker ikke Devold til knærne engang. Bittesmått i størrelsen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom sparkjøp i dag, og de hadde en del fine ting i dameavdelinga - hvis hun feks kan bruke str small.

I barneavdeligna hadde de også en del fine ting. Blant annet spin-off fra månetoppen. Knallblå longser med blondekant nede. Søtt, om kanskje ikke så kult.

Blonder på denne elleveåringen er alldeles nytteløst. Aller helst skal det være svart *himle*

Og bare navnet "Månetoppen" ville fått henne til å steile....

Hun har visst blitt en minifjortiss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kari Traa sitt er kult og dyrt :-) Ikke for det, jeg vet om det som er dyrer også...*s*

Hehe, tenkte faktisk på Kari Traa sitt, men det er grenser for hva jeg vil betale ;-)

Jeg fant microfibersett "Ullmax" her på nettet. Det koster bare 99 kroner for både trøye og stillongs! Har dette selv og er veldig fornøyd! Er dog litt usikker på om det er særlig varmt, men så er denne elleveåringen veldig varm i seg selv. Det er derfor det har vært et slit å få henne til å bruke ullundertøy mindtvinters også. Hun mener hun blir altfor svett og varm... Ligner på faren sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig kvalitet?

Det settet jeg kjøpte fra Kari Traa var veldig tynt, ypperlig under treningstøy ute nå på sure høstdager!; og jeg er usikker på hvor solid glidelåsfestet i trøya egentlig er, selve glidelåsen virker også veldig spinkel. Kjøpte mitt på salg, hadde ikke kjøpt det til fullpris, da heller Devold med mye bedre kvalitet og like fint design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det settet jeg kjøpte fra Kari Traa var veldig tynt, ypperlig under treningstøy ute nå på sure høstdager!; og jeg er usikker på hvor solid glidelåsfestet i trøya egentlig er, selve glidelåsen virker også veldig spinkel. Kjøpte mitt på salg, hadde ikke kjøpt det til fullpris, da heller Devold med mye bedre kvalitet og like fint design.

Jeg viste Devoldundertøyet til elleveåringen, men neida..Det var så kjeeeedelig med de fargene *himle*

Vel, Ullmax sitt var visst greit siden det var svart....., så nå har jeg bestilt derfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett sett fra Kari Traa. Rekker ikke Devold til knærne engang. Bittesmått i størrelsen også.

Men du er vel ikke 11 år gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenkte faktisk på Kari Traa sitt, men det er grenser for hva jeg vil betale ;-)

Jeg fant microfibersett "Ullmax" her på nettet. Det koster bare 99 kroner for både trøye og stillongs! Har dette selv og er veldig fornøyd! Er dog litt usikker på om det er særlig varmt, men så er denne elleveåringen veldig varm i seg selv. Det er derfor det har vært et slit å få henne til å bruke ullundertøy mindtvinters også. Hun mener hun blir altfor svett og varm... Ligner på faren sin ;)

Jeg kan MYE om ullundertøy fra ulike fabrikanter, men så er jo jeg av de som er villig til å betale mer for ullundertøyet enn for selskapsklær...*s*

Ullmax sitt er sikkert helt greit, men etter at jeg oppdaget de virkelige gode ullplaggene, så hadde du ikke fått tredd på meg noe fra ullmax! Men jeg er som kjent heller ikke 11 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blonder på denne elleveåringen er alldeles nytteløst. Aller helst skal det være svart *himle*

Og bare navnet "Månetoppen" ville fått henne til å steile....

Hun har visst blitt en minifjortiss....

Hun er i ferd med å bli kuuuuul! Bare vent til hun får dilla på hårspray...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan MYE om ullundertøy fra ulike fabrikanter, men så er jo jeg av de som er villig til å betale mer for ullundertøyet enn for selskapsklær...*s*

Ullmax sitt er sikkert helt greit, men etter at jeg oppdaget de virkelige gode ullplaggene, så hadde du ikke fått tredd på meg noe fra ullmax! Men jeg er som kjent heller ikke 11 år :-)

11-åringer bryr seg visst mer om utseendet på klærne enn om funksjonaliteten..... Jeg prøvde meg på at ullundertøyet jo skulle være _under_ klærne og at det ikke var noen andre enn henne (og vi) som kunne se det. Til svar fikk jeg bare himlende øyne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er i ferd med å bli kuuuuul! Bare vent til hun får dilla på hårspray...*s*

Hehe, det har hun allerede. Ser iblant ut som hun har et reir på hodet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11-åringer bryr seg visst mer om utseendet på klærne enn om funksjonaliteten..... Jeg prøvde meg på at ullundertøyet jo skulle være _under_ klærne og at det ikke var noen andre enn henne (og vi) som kunne se det. Til svar fikk jeg bare himlende øyne ;-)

Hvorfor i all verden tror du de er opptatt av Bjørn Borg truser hvis ikke det er vesentlig hva de har under klærne??? Til og med nevøen min på 11 er ganske nøye på trusekvaliteten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden tror du de er opptatt av Bjørn Borg truser hvis ikke det er vesentlig hva de har under klærne??? Til og med nevøen min på 11 er ganske nøye på trusekvaliteten!

Og du kjøper det til han?

*sjokkert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi trusa skal stikke opp over saggebuksekanten? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stesønn på straks 13 farter rundt i Bjørn Borg-boxere og Jean Paul-boxere blant annet...

JEG har jo ikke så dyre truser som det han har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du kjøper det til han?

*sjokkert*

Det finnes jo noe som heter julegaver og bursdagsgaver, men det er ikke jeg som har gitt dyre truser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...