Gå til innhold

Kult ullundertøy til 11-åring?

Gjest togli

Anbefalte innlegg

Vi "forbruker" ikke klær på samme måte som barn, og vi vokser ikke ut av god kvalitet, så jeg er helt enig med deg;)

Men du gjør sikkert heller ikke noe nummer ut av at du har merkeklær heller!

Kjøpte en tøff t-skjorte på sparkjøp til min datter (14) igår, og hun ble kjempefornøyd, men for egne penger kjøper hun gjerne merkeklær på salg;) Så slik smugler vi inn billig tøy i merkeklær, og hun er aldri blitt ertet...

Men lo da hun hadde kjøpt underbukser merket Bjørn Borg, for egne penger;)

''Men du gjør sikkert heller ikke noe nummer ut av at du har merkeklær heller!''

*Hehe* Definitivt ikke! Jeg har dem fordi de er gode og varme og behagelige å ha på, ikke for å vise meg frem. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

12

• Lillemus

7

• Shova

5

• isbe

2

Mest aktive i denne tråden

Blonder på denne elleveåringen er alldeles nytteløst. Aller helst skal det være svart *himle*

Og bare navnet "Månetoppen" ville fått henne til å steile....

Hun har visst blitt en minifjortiss....

He, he. Nei, det er ikke alle som er rosa prinsesser - heldigvis. Da tror jeg dameavdelinga passer bedre. De hadde svart der - både med og uten blonder. Og så hadde de et fint lilla sett med lyse sømmer som jeg kjøpte. Så forresten noe fint HellyHansen og Bavac på GSport også i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he. Nei, det er ikke alle som er rosa prinsesser - heldigvis. Da tror jeg dameavdelinga passer bedre. De hadde svart der - både med og uten blonder. Og så hadde de et fint lilla sett med lyse sømmer som jeg kjøpte. Så forresten noe fint HellyHansen og Bavac på GSport også i ettermiddag.

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt på Sparkjøp før og vært veldig fornøyd, men du må ikke tro jeg får på datra mi noe med blonder nå..... ;)

Hihi, ikke det nei!

Hmm...Da vet jeg ikke..Ull undertøy er vel kanskje ikke så kult uansett.. ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ikke det nei!

Hmm...Da vet jeg ikke..Ull undertøy er vel kanskje ikke så kult uansett.. ;=)

Det er sikkert der problemet ligger, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke 12 åringen min så kresen når det gjelder ull, hun elsker ull! Men hun hadde da noen meninger om utseende likevel.

Det "kuleste" er likevel petrolblått ull/silke fra nøstebarn, singlet og longs.

Også syntes hun det siste fra Prinseull (ikke prinsesse, prins) i svart med gule (?) stiklinger var tøft.

Selv sverger jeg til brun ull/silke og svart ull. Ull/silke er glattere og ser penere ut.

Dersom jenta di er varm, er kanskje en singlet evt kortermer et aternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min føler seg veldig "voksen", men merkeklær er hun faktisk ikke opptatt av i det hele tatt. Hun er mer opptatt av å ha sin egen stil, så hun vil gjerne ha klær ingen andre har akkurat maken til. Håper bare det varer ;-)

Sånn er min også!

Opptatt av klær, men synes arveklær er like kult som nye klær. Merker sier henne ingenting. Det er nesten håpløst å kjøpe noe til henne, fordi det er nesten umulig å gjette seg til hva hun egentlig liker. WOW er vel det eneste merket hun har peiling på.

De dyrste plaggene hun eier er konkurransedraktene (turn), og der har hun oversit over merkene gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke 12 åringen min så kresen når det gjelder ull, hun elsker ull! Men hun hadde da noen meninger om utseende likevel.

Det "kuleste" er likevel petrolblått ull/silke fra nøstebarn, singlet og longs.

Også syntes hun det siste fra Prinseull (ikke prinsesse, prins) i svart med gule (?) stiklinger var tøft.

Selv sverger jeg til brun ull/silke og svart ull. Ull/silke er glattere og ser penere ut.

Dersom jenta di er varm, er kanskje en singlet evt kortermer et aternativ.

Takk for tips! Alt i svart er nok godt nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er min også!

Opptatt av klær, men synes arveklær er like kult som nye klær. Merker sier henne ingenting. Det er nesten håpløst å kjøpe noe til henne, fordi det er nesten umulig å gjette seg til hva hun egentlig liker. WOW er vel det eneste merket hun har peiling på.

De dyrste plaggene hun eier er konkurransedraktene (turn), og der har hun oversit over merkene gitt.

Ja, WOW er faktisk det eneste merket hun har vært obs på, men jeg ser heldigvis at hun elsker å kjøpe klær som hun får rimeligst mulig. Noe av grunnen er kanskje at dersom hun ønsker seg klær hun ikke trenger, så får hun bruke månedslønna (200 kr). Da gjelder det å la pengene vare lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kjøpte flott ullundertøy fra Skogstad - aldri vært borti det før, men det var kult og ikke dyrt - kjøpte i str 10 og det så ut til at de hadde større størrelser også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kjøpte flott ullundertøy fra Skogstad - aldri vært borti det før, men det var kult og ikke dyrt - kjøpte i str 10 og det så ut til at de hadde større størrelser også

Hei:) Skogstad har de kanskje på Coop? Får ta en titt der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...