live2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kan en spiral komme ut av seg selv? Har en vennine som har hatt spiral som nå er gravid. Hun sier at spiralen må ha kommet ut av seg selv? Er det i dedt hele tatt mulig? Ville hun ikke ha merket det da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det virker litt rart, men kan sikkert skje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er nok mulig, ja. Jeg hadde en spiral som legen ikke fant på kontroll, og fikk beskjed om at det ikke var veldig uvanlig å miste spiral uten at man merket det. Heldigvis tok jeg røntgen for å dobbeltsjekke, for min spiral hadde gjort det motsatte - nemlig krype gjennom livmoren og inn i bukhulen. Så den fant de igjen under nederste ribben på venstre side ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er vel kanskje mulig, men det er også mulig ( i sjeldne tilfellet) å bli gravid med spiral... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har blitt gravid med spiral, men mistet etter tre mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er nok mulig, ja. Jeg hadde en spiral som legen ikke fant på kontroll, og fikk beskjed om at det ikke var veldig uvanlig å miste spiral uten at man merket det. Heldigvis tok jeg røntgen for å dobbeltsjekke, for min spiral hadde gjort det motsatte - nemlig krype gjennom livmoren og inn i bukhulen. Så den fant de igjen under nederste ribben på venstre side ;-) Uff, det hørtes skummelt ut... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er nok mulig, ja. Jeg hadde en spiral som legen ikke fant på kontroll, og fikk beskjed om at det ikke var veldig uvanlig å miste spiral uten at man merket det. Heldigvis tok jeg røntgen for å dobbeltsjekke, for min spiral hadde gjort det motsatte - nemlig krype gjennom livmoren og inn i bukhulen. Så den fant de igjen under nederste ribben på venstre side ;-) Jeg hadde også en spiral på avveie. Skulle fjerne den da mannen hadde sterilisert seg, men de fant den ikke. Den lå mellom tarmer på venstre side. Jeg hadde gått og hatt mye vondt i det område og skjønte jo hvorfor da. Har ikke hatt vondt siden de fjernet den. Legen sa jeg hadde hatt flaks som ikke var blitt gravid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.