Gå til innhold

spiral

live2

Anbefalte innlegg

Kan en spiral komme ut av seg selv?

Har en vennine som har hatt spiral som nå er gravid. Hun sier at spiralen må ha kommet ut av seg selv?

Er det i dedt hele tatt mulig? Ville hun ikke ha merket det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok mulig, ja. Jeg hadde en spiral som legen ikke fant på kontroll, og fikk beskjed om at det ikke var veldig uvanlig å miste spiral uten at man merket det. Heldigvis tok jeg røntgen for å dobbeltsjekke, for min spiral hadde gjort det motsatte - nemlig krype gjennom livmoren og inn i bukhulen. Så den fant de igjen under nederste ribben på venstre side ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mulig, ja. Jeg hadde en spiral som legen ikke fant på kontroll, og fikk beskjed om at det ikke var veldig uvanlig å miste spiral uten at man merket det. Heldigvis tok jeg røntgen for å dobbeltsjekke, for min spiral hadde gjort det motsatte - nemlig krype gjennom livmoren og inn i bukhulen. Så den fant de igjen under nederste ribben på venstre side ;-)

Uff, det hørtes skummelt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også en spiral på avveie. Skulle fjerne den da mannen hadde sterilisert seg, men de fant den ikke.

Den lå mellom tarmer på venstre side. Jeg hadde gått og hatt mye vondt i det område og skjønte jo hvorfor da. Har ikke hatt vondt siden de fjernet den.

Legen sa jeg hadde hatt flaks som ikke var blitt gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...