Dorthe Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Hvis du har en dol-mail, kan du sende en mail til [email protected]..? Jeg har sendt 0 Siter
petter smart Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Si ifra hvis du finner løsningen, ellers så må jeg snart skrive til nhd... Min "løsning" er å skrive alle lengre tekster på jobb. Skriver jeg hjemme på laptopen så tar det minst dobbelt så lang tid og jeg blir sprø av all hoppingen. Finner jeg en bedre løsning skal jeg gi beskjed. Men ifølge mange så skyldes problemet en feil i vista, så da må en vente på at microsoft ordner opp. Og siden dette er et velkjent problem som har vart lenge så virker det lite sannsynlig. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Hvilken maskin har du? Jeg har en Acer, og jeg irriterte meg også over den markøren som hoppet i alle retninger. Til slutt fant jeg ut at det var touchpaden som var overfølsom. Problemet forsvant da jeg deaktiverte den. Takk for tips! Vet du om det går an å bare redusere følsomheten på touch-pad'en? For jeg bruker heller den enn ekstern mus. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Takk for tips! Vet du om det går an å bare redusere følsomheten på touch-pad'en? For jeg bruker heller den enn ekstern mus. Det vet jeg ikke. Jeg har deaktivert min fullstendig, men så har jeg heller aldri vent meg til å bruke den. Derfor intet savn her ) Problemene med markørhopping forsvant med touchpaden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.