Fantine Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Bare lurte på om min modne fantasidrømmemann skjønner at jeg liker han siden han blunket til meg? Han har aldri blunket sånn til meg før... Han blunket til meg fra bilen uttafor butikken. Inne i butikken prøvde jeg å snakke med han, men en annen i køa "overtok" samtalen og da dro jeg... 0 Siter
mrxx Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Nå skal du ikke legge så veldig mye i et lite blunk, det behøver ikke å bety alle verden, men det er heller ikke negativt. Det er uansett veldig fint å tenke på så bruk det for det, det er verdt:-) Nå får du få rævva i gir og ta kontakt med han:-) Bare finn på ett eller annet. Uansett får du da ikke noe annet enn et nei, og hva er så farlig med det? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 En ting er helt sikkert: Du kommer ingen vei med å bare sitte hjemme og tolke og spekulere på diskusjonssider. Enten får du ta et initiativ, eller så får du prøve å tenke på noe annet. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg synes du koker suppe på en spiker. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg synes du koker suppe på en spiker. Enig ) 0 Siter
Fantine Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Skrevet 11. oktober 2008 Jeg synes du koker suppe på en spiker. Ok! Beklager. 0 Siter
Fantine Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Skrevet 11. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223741738' post='3983689] Enig ) Ok! Beklager. 0 Siter
Fantine Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Skrevet 11. oktober 2008 En ting er helt sikkert: Du kommer ingen vei med å bare sitte hjemme og tolke og spekulere på diskusjonssider. Enten får du ta et initiativ, eller så får du prøve å tenke på noe annet. Ja, det har du helt rett i. Jeg får nok prøve å tenke på noe annet etterhvert. 0 Siter
Fantine Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Skrevet 11. oktober 2008 Nå skal du ikke legge så veldig mye i et lite blunk, det behøver ikke å bety alle verden, men det er heller ikke negativt. Det er uansett veldig fint å tenke på så bruk det for det, det er verdt:-) Nå får du få rævva i gir og ta kontakt med han:-) Bare finn på ett eller annet. Uansett får du da ikke noe annet enn et nei, og hva er så farlig med det? Kanskje, kanskje ikke.. får se etterhvert. I kveld har motet sviktet, men kanskje en annen dag hvis anledninga byr seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.